Ga naar inhoud

knop verzenden


Borki

Aanbevolen berichten

Hallo,

wanneer ik van een website het email adres aan vink om een mail te sturen, wordt ik naar mij account van Gmail geleid. Tot zover alles ok. Maar als ik de mail heb gemaakt en wil verzenden vind ik de knop van verzenden niet terug. Ik heb al geprobeerd de resolutie van de schermen te veranderen, maar dat help niet. ( ik werk op 2 monitorschermen )

Weet iemand raad ?

Alvast bedankt

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp moet het er zo uit zien? (gewoon even voor de duidelijkheid) [ATTACH=CONFIG]26558[/ATTACH]

Bij mij ziet het er nu zo uit:

post-23245-1417705460,3215_thumb.jpg

Dag Borki,

wanneer ik van een website het email adres aan vink om een mail te sturen, wordt ik naar mij account van Gmail geleid.

Wat bedoel je met vanaf een website het e-mailadres aanvink?

Om je e-mails op te stellen log je toch in via een browser naar deze link?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zocht b.v. een nieuwe voedingskabel voor een monitor, ik ging daar voor naar een site, maar vond in hun assortiment niet de bewuste kabel. Ik heb dan op contact geklikt, men kan dan kiezen uit, ofwel per tel. ofwel per e-mail.

Wanneer men dan op e-mail klikt gaat bij mij G-mail open en kan je normaal een mail opstellen en verzenden, maar ik vind de knop verzenden niet. Bedankt voor de reactie

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer men dan op e-mail klikt gaat bij mij G-mail open en kan je normaal een mail opstellen en verzenden, maar ik vind de knop verzenden niet. Bedankt voor de reactie

Borki

Kan je er een printscreen van maken en in je volgende bericht plaatsen?

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht moet plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.