Ga naar inhoud

Printer probleem ( waarschuwings scherm )


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb in het voorjaar een nieuwe Brother : DCP 7055 W laserprinter gekocht .

Het apparaat werkt geweldig , en ik ben gelukkig nu af van die inkt cardriches .

Nu kreeg ik een waarschuwing dat ik de toner moest bijvullen /vervangen .

Dat heb ik gedaan .

Nu krijg ik bij iedere opstart van de computer dat waarschuwings scherm in mijn beeld , dat ik toner moet bijvullen .

Dan moet ik dat wegklikken , maar is er geen manier ,dat dat wegblijft tot er daadwerkelijk weer toner bijgevuld moet worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een laserprinter maakt gebruik van een tonercartridge, dus geen inktcartridges.

De toner zit gevuld met een soort inktpoeder. Als je een nieuwe toner in een laserprinter plaatst, moet je daar eerst eens met schudden.

Haal eens de toner uit de printer en schud er eens mee. Plaats de toner dan terug.

Krijg je dan de waarschuwing nog te lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de originele , en die heb ik laten vullen .

Dus zit er niets anders op als even wegklikken begrijp ik .

Nou ja daar wordt ik ook niet moe van , maar als het wel gekund had .........

- - - Updated - - -

Ik heb nog niet geschud , wel met het schuifje heen en weer geschoven .

Maar in het antwoord van Clarkie, staat dus dat het gewoon klikken wordt .

Want ik heb deze ( originele ) voor de eerst keer laten vullen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om tot een mogelijke oplossing te komen neem je best de tip in bericht 3 en de link in bericht 5 door.

Blijkbaar geef je het ook niet op om cartridges ( zowel inkt als toner) te laten navullen of..... zie andere topics, ondanks dat er risico's aan verbonden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de toner nog een beetje geschud ( voorzichtig ) en het schuifje nogmaals heen en weer gedaan ,en nu is het zo dat er bij het opstarten een flits van het schermpje terugkomt , maar het gaat zo snel weer weg dat ik het niet hoef weg te klikken

Ik laat het hier maar bij .

Iedereen bedankt voor het meedenken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.