Ga naar inhoud

processor hoog cpu verbruik en 33% max kloksnelheid


Aanbevolen berichten

Mijn laptop loopt zeeer traag. Het is een gaming laptop maar sinds een lange tijd is hij echt niet meer te doen.

Mijn cpu verbruik ligt steeds tussen 80-100% bij weinig inspanningen . En mijn maximale kloksnelheid is altyd maar 33%..

Hoe komt dit ?? Kan ik er iets aan doen? Vroeger was mijn laptop echt heel snel en goed voor te gamen. Nu heeft hij al moeite met iets te installeren of een facebookspelletje te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke laptop gaat het, vermeld eens het merk,type en juiste modelnummer?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Dell xps M1730.

specificaties :

Windows Vista Home Premium

Intel Core 2 Extreme X7900 (2.8GHz/4MB L2/ 800MHz FSB)

17-inch WUXGA display

Dual Nvidia GeForce 8700M-GT in SLI (256MB each)

Dual 200GB 7200RPM Hitachi drives in RAID 0 (striped data)

2GB DDR2-667 RAM in dual-channel

Intel Wireless WiFi Link 4965AGN wireless

Integrated Verizon Wireless Mobile Broadband

8X DVD Burner

9-cell battery

ik heb de laptop nu niet bij mij dus ik kan geen speccy logje zetten maar hopelijk heb je aan bovenstaande genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.