Ga naar inhoud

hinderlijke melding gaat niet weg


margaret

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om van deze melding af te komen:

adobe flash player update service 11.6 r 602 werkt niet meer

en is gesloten. de toepassing werkt niet goed meer

Ik heb alles van Adobe verwijderd (zowel de reader als de flash player zelf) vervolgens opnieuw geinstallleerd, maar dat hielp niet. Heb ook revo uninstaller pro geinstalleerd en laten werken om resten (sporen) van oude programma's te verwijderen.

Adobe opnieuw verwijderd en geinstalllerd

Dit heeft allemaal niet geholpen.

Hoe kom ik van deze hinderlijke melding af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Download HijackThis. (klik er op)

De download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Post eveneens het logje van Malwarebytes.

Dat log wordt automatisch bewaard en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

HijackThis gedownload, maar laten lopenlukt niet. Dan zegt de computer steeds : Hijack is already running.

Dit is nu ongeveer een half uur aan de gang.

Malwarebytes gebruik ik al. Heb die wel geupdate en nog eens laten scannen. Er zijn geen bedreigingen gevonden.

- - - Updated - - -

Ik heb zojuist Hijjack This verwijderd van mijn computer en daarna opnieuw geinstalleerd. Kreeg helaas weer de melding "Hijack is already running"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.