Ga naar inhoud

WiFi verbinding met Samsung Galaxy 10.1 lukt niet


Aanbevolen berichten

Sorry, ben er al terug:embarassed:

Ik tracht al 2 dagen een WiFi-verbinding tot stand te brengen in mijn thuisconfiguratie echter zonder succes. Bij wijze van test heb ik me naar een hotspot begeven om daar vast te stellen dat ik wel een verbinding kan krijgen. Dat laatste was voor de helpdesk (mail) van Samsung reden om mij te verwijzen naar de producent van mijn router. Daar vind ik in de FAQ's ook geen oplossing en geen mogelijkheid tot het stellen van een vraag.

Mijn configuratie: Router Belkin Wireless G 2,4 Ghz 802.11 g , 2 pc's draadloos geconnecteerd zonder problemen. De router is wel zo goed mogelijk beveiligd.

Daarom dacht ik even dat het probleem zat bij de MAC Address Filtering waar ik de Mac adressen van de laptops toegang geef. ( Ik zou ook niet weten hoe ik aan een MAC adres kom van een tablet) Bij nader inzien is het dat ook niet want ik heb al geprobeerd met die functie gedisabled.

Als ik dus een verbinding tracht te maken geeft de tablet aan "verbinden..., vervolgens verifiëren...,Opgeslagen beveiligd.. dan IP-adres ophalen... en dan " Netwerk uitgeschakeld. Slechte verbinding". Ik zit naast de router en in het begin van het proces zegt hij een "erg sterke" verbinding te hebben.

Soms krijg ik de melding fout paswoord. Ook als ik een verbinding maak en een Passphrase (PSK) opgeef. Het paswoord is trouwens correct wat ik kan controleren in de router.

Graag hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.