Ga naar inhoud

Steeds Vastlopen videobewerking Cyberlink Powerdirector 9


jempi25

Aanbevolen berichten

Zelf gebruik ik de versie 11 van Cyberlink Powerdirector. Mijn PC is ook geen jonkie meer en soms crasht het programma dan ook.

Alles hangt af van wat je wil doen ermee. Als de bewerkingen simpel zijn, zoals wat video en foto's combineren met audio en wat ondertitels dan raad ik je 'Moviemaker' van Windows aan.

In Win7 zit die er al standaard bij. Voor XP weet ik het niet maar je kan hem hier gratis downloaden.

- - - Updated - - -

Foutje van mij: hier is de versie voor XP.

- - - Updated - - -

Maar ik zie dat je voor XP SP3 geïnstalleerd hebt en daar zat Moviemaker al bij, dus normaal gezien staat Moviemaker al op je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eggers

Ik wil dus gewoon de bestanden inhalen ( AVCHD (Advanced Video Coding High Definition zijn het volgens mijn handleiding, maar als ik lees in de map van mijn films op PC is het eigenschap AVI).

Had een programma bij de camera, maar kan enkel knippen, samenvoegen en AVCHD schijf maken tot DVD >>> geen ondertiteling toevoegen???? ArcSoftTotalMediacam HD 2.02.40 is de software.

Bewerken op fouten en slechte film shoots, dus knippen.

Dan ondertitelen en muziek erbij.

Samenvoegen

En dan een DVD maken voor herinneringen.

Greetz

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.