Ga naar inhoud

Geen internettoegang en kan geen verbinding maken met het netwerk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Controleer de stappen met deze handleiding van 1 tot 6 en dus niet alles overnemen maar tot afbeelding 6

Klik op de afbeelding om te vergroten.

Ja de mijne is net hetzelfde, DHCP staat uit, maar ik heb de ethernetkabel niet op de open (lan) poort ingestoken, het zit nog steeds op de aparte (ethernet) poort omdat mijn vader zou zagen waarom dat lampje van onze router staat te flikkeren. Die wil niet dat onze ethernet kabel op de lan-poort zou zijn of anders wordt mijn vader dan ongerust en denkt dat de router kapot zou gaan als dat zo blijft flikkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ja sorry khad het een beetje niet door XD. Okay het is al gewijzigd en ik zal eens maar afwachten of het probleem nog steeds voorkomt. Trouwens, ik moest dit op voorrand zeggen: het ethernet kabel dat mijn modem met mijn router verbindt, wel... het uiteinde van het ethernet kabel heb je een aansteker met een pinnetje die ik in de router steek, dat pinnetje is kapot en ik vraag me af of dat geen probleem is.

Dit is het pinnetje dat ik bedoel:

post-44585-1417705503,3471_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook power cycle gedaan, dus de stroomkabels van alle pc's uit, dan de stroomkabel van de router en dan van de modem. Daarna 3 minuten wachten en de stroomkabel van de modem weer in, 30 seconden wachten, daarna de stroomkabel van de router en die van de pc's.

En helaas moet ik zeggen dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Vooral tijdens het gamen gaat mijn netwerk uit en dan van zelf weer aan.

- - - Updated - - -

Ahn laat maar, tis mijn broer die met de router aan het prutsen was, zijn pc stond niet op statisch en ik heb het al voor hem gedaan. Negeer dit bericht maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.