Ga naar inhoud

ccleaner


sers

Aanbevolen berichten

Hi mensen,

Ik gebruik al jaren CCleaner om alles op te schonen en ook om het register weer ok te krijgen.

Een van de andere opties is in CCleaner is systeemherstel.

Als ik daarop klik zie ik echter niets behalve in de kop dat de laatste wegens systeemveiligheid is uitgeschakeld.

Vraag:

Hoe zet ik systeemherstel aan in mijn systeem of hoe maak ik een systeemherstel punt aan (zoals in windows)

alvast bedankt voor uw antwoord

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeemherstel inschakelen in Windows XP, zie deze link...voor het handmatig aanmaken van een herstelpunt vind je hier alle info.

Als ik daarop klik zie ik echter niets behalve in de kop dat de laatste wegens systeemveiligheid is uitgeschakeld.

Dit gaat over het verwijderen van oudere herstelpunten in Ccleaner: het verwijderen van het laatste herstelpunt is (voor je eigen veiligheid) niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatie!

Ik heb nu in windows een herstelpunt gemaakt. Het e.e.a. was inderdaad uitgeschakeld.

Als ik het dus goed begrijp kan ik met CCleaner niets doen met systeemherstel behalve oude punten verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het allerlaatste aangemaakte systeemherstelpunt schakelt ccleaner uit.

Normaal krijg je wel een overzicht van al de ander aangemaakte herstelpunten.

Systeemherstel die je te zien krijgt in CCleaner is de systeemherstel die je in windows kunt aanmaken. Dus in CCleaner is dat geen apart tooltje, het is dezelfde systeemherstel als die in Windows ingebakken zit.

Je kunt inderdaad enkel systeemherstelpunten "beheren" in ccleaner, niet aanmaken. Dus bv verwijderen van herstelpunten kan in ccleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.