Ga naar inhoud

Excell formule gezocht


janfrank

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een handige formule of manier om het volgende op te lossen. Ik krijg elke week aantallen door van geproceerde eenheden. Nu heb ik hier een jaaroverzicht en index tov voorgaande jaren van maar vind het nogal onhandig om elke keer product voor product de aantallen in te vullen.

Ik krijg de producten in een standaar volgorde dus mijn idee was om een sheet te maken waarin ik de product aantallen kan copy/pasten en dat ik dan alleen maar het week nummer hoef te wijzigen en dat hij dan de aantallen automatisch invult. Heeft iemand een goed idee hoe ik dit het beste kan oplossen binnen excell? alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi JanFrank,

Ik ben hier pas nieuw sinds vandaag maar ken toch wel iets van Excel (dat denk ik toch).

Aan je voorbeeld kan ik niet goed aan uit maar....

als het mogelijk zou zijn om bvb de gegevens van week 15 over te zetten naar blad2 wat gaat er dan gebeuren als je dan week 16 intikt. Dan ben je de gegevens in blad2 kwijt van week 15.

Veel succes verder.

Andy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.