Ga naar inhoud

Pc hapert redelijk wat. Maar processor en ram worden niet volledig gebruikt.


nbalivenba

Aanbevolen berichten

Ik heb computer herinstalleerd . En BIOS normaal verandert. Hier logje

http://speccy.piriform.com/results/HYfHbnCefv72OvmtO1iugQt

Nu staat de processor maar op halve kracht:sad

Ga in het BIOS naar de instellingen van de processor en zet de multiplier op 20 om de cpu op normale snelheid te laten werken.

Kan je nu het service pack 1 installeren na de herinstallatie van windows?

Gedaan :-) aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu staat de processor maar op halve kracht:sad

Ga in het BIOS naar de instellingen van de processor en zet de multiplier op 20 om de cpu op normale snelheid te laten werken.

Kan je nu het service pack 1 installeren na de herinstallatie van windows?

Gedaan :-)

sorry . maar. Ik heb alle updates geinstalleerd dat er zijn maar ga SP1 niet installeeren . heb geen zin om NOG maar eens voor de 5de keer mijn pc moeten herstellen door SP1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je het zitten om een bios update te doen?

Ga naar deze pagina en klik op I accept the terms in the license agreement om het bestand WBIBX10J.86A.0336.EB.EXE te downloaden.

Sluit alle toepassingen af (behalve explorer) en dubbelklik op het bestand om de bios update te starten.

Doe niets met de pc tijdens het update process en zeker de stroom niet uitschakelen.

De update duurt normaal 3 tot 5 minuten.

Als de pc niet herstart na de update, kan je dat alsnog zelf doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je het zitten om een bios update te doen?

Ga naar deze pagina en klik op I accept the terms in the license agreement om het bestand WBIBX10J.86A.0336.EB.EXE te downloaden.

Sluit alle toepassingen af (behalve explorer) en dubbelklik op het bestand om de bios update te starten.

Doe niets met de pc tijdens het update process en zeker de stroom niet uitschakelen.

De update duurt normaal 3 tot 5 minuten.

Als de pc niet herstart na de update, kan je dat alsnog zelf doen.

En wat dan als er iets mis gaat ? ik veronderstel dat ik dan niet gewoon systeemherstel kan doen ? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt. Als het mis gaat, zijn we in de aap gelogeerd want dan kan je niet meer opstarten.

We kunnen dan proberen om het BIOS te herstellen vanaf een cd of een usb-stick.

Voor een BIOS herstelling moet je echter de laptop open maken.

De BIOS update is een voorstel maar als jij het te riskant vind, doen we het niet.

De beslissing is aan jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mij erop gewaagd en BIOS succesvol geupdated :D Wat is er nu juist verandert of wat is er nu beter door een BIOS update ?

Watik wel al meteen merkte toen ik taakbeheer open deed is ipv mijn ram tussen de 1-2Gig werkte zonder veel programmas open en nu maar 700-800MB en met internet en defrag en clean programma 1.2Gig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mij erop gewaagd en BIOS succesvol geupdated
Mooi zo :top:
Wat is er nu juist verandert of wat is er nu beter door een BIOS update ?
Sinds jouw oorspronkelijke BIOS versie is er heel wat veranderd en verbeterd.

Alle details over verbeteringen kan je terugvinden in deze pdf.

Jouw oorspronkelijke BIOS versie (WBIBX10J.86A.0165.2009.1110.1916) staat op pagina 6. Rekening gehouden met indeling van het document, zijn er dus ongeveer 4 pagina's met aanpassingen :-)

Hoe gedraagt de pc zich nu?

In er enige verbetering merkbaar?

Heeft deze BIOS updarte ook invloed op de andere openstaande problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo :top:

Sinds jouw oorspronkelijke BIOS versie is er heel wat veranderd en verbeterd.

Alle details over verbeteringen kan je terugvinden in deze pdf.

Jouw oorspronkelijke BIOS versie (WBIBX10J.86A.0165.2009.1110.1916) staat op pagina 6. Rekening gehouden met indeling van het document, zijn er dus ongeveer 4 pagina's met aanpassingen :-)

Hoe gedraagt de pc zich nu?

In er enige verbetering merkbaar?

Heeft deze BIOS updarte ook invloed op de andere openstaande problemen?

Had enkel af en toe bluescreens maar daar bennik achter gekomen dat dat opgelost is met windows updates . En voor de rest merk ik niet egt iets :s Ik had voor de rest niet egt problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.