Ga naar inhoud

wat is nou de beste pc voor mij?


lejel2000

Aanbevolen berichten

Ik zoek een gamers pc onderdelen (het moet in een 42h bij 42 diep bij 18 b passen)(alle onderdelen behalve een behuizing)

eisen:

snel goeie graphics samenwerkende onderdelen

mijn budjet is max 1000 euro en het liefst maar 800

wie kan voor mij kijken welke onderedelen ik moet hebben???

graag links of namen ;-)

alvast bedankt

aangepast door lejel2000
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? gamen
  2. Wat is mijn budget? - 1000 max 800 liefst
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? -
  4. Ga ik overklokken? nee
  5. Ga ik later upgraden? - mischien (hard drive misschien )
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? -alles er in het liefst
  7. Ga ik zelf assembleren? - zelf doen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - 8 (als je vanuit 8 geen pro meer kunt maken dan gewoon 8 pro)
  9. Ga ik zelf installeren? - ja anders vraag ik kennisen wel of het handige forum
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - een 1TB hard drive of hoger intel core i5 (zodat de rest van het geld naar ghrapics kan dat je normaal kwijt bent aan i-7) snelle goed werkende (ook samen met elkaar aangesloten kunnen zitten)
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Hnee die heb ik al
  12. Heb ik specifieke wensen? - snelle pc
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nederland (losse onderdelen kun je overal bestellen) overijssel

aangepast door Jean-Pierre
meer oogvriendelijke kleur ingesteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Ik zit ietsje over het budget, maar dat komt vooral vanwege de erg sterke videokaart (GTX 770). Eventueel kan je de Samsung 840 EVO 128GB SSD verwijderen om geld te besparen, maar dat zou ik een game-pc anno 2013 niet aanraden. Als processor nemen we een Intel Core i5 4570, ruim voldoende qua snelheid en mogelijkheden, samen met 8GB aan Crucial Ballistix RAM-geheugen een ASRock Pro3 moederbord. Een DVD-brander ontbreekt niet. Windows 8 Pro NL als besturingssysteem wordt meegeleverd, en alles wordt gevoed door de Corsair GS700. Zoals gevraagd zit er geen behuizing inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed kijkt in de samenstelling zit er gewoon een 1TB harde schijf in, naast de SSD. In de samenstelling vind je ook terug dat het om een Windows 64-bit versie gaat.

Alles past gewoon, daar mag je zeker van zijn.

(Hoewel we wel graag zouden weten welke behuizing je zou gebruiken.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.