Ga naar inhoud

defragmenteren en D (recovery) schijf zit vol


feje

Aanbevolen berichten

Begin eerst met de onderstaande:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna op Computer klikken en dan op C:\ met de rechtermuisknop klikken en dan eigenschappen.

Klik op Schijopruiming en vink ook Windows update aan en dan laten zoeken.

D: indien deze ook bijna vol is kan je beter data overzetten naar externe harddisk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb onderstaande met CCleaner geprobeerd maar heeft niets opgeleverd.

Er wordt nog steeds niet gedefragmenteerd.

De Recovery D schijf bevat 3 mappen:

MedialD Bin als ik daarop klik dan wordt het niet herkent (met verzoek om op internet op te sporen)

Recovery: deze kan ik niet openen (partitie)

Dan nog een map met PC en mijn naam: Deze map is leeg.

Graag nog een reactie?

Begin eerst met de onderstaande:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna op Computer klikken en dan op C:\ met de rechtermuisknop klikken en dan eigenschappen.

Klik op Schijopruiming en vink ook Windows update aan en dan laten zoeken.

D: indien deze ook bijna vol is kan je beter data overzetten naar externe harddisk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download degraggler en probeer dan te defragmenteren

Heb Defraggler gedraaid en idd het systeem is nu gedefragmenteerd, waarvoor dank.

Heb nog een andere vraag omtrent een Sony filmcamera DCR-trv325e.

In het verleden kon ik altijd via aansluiting met USB een film op mijn laptop zetten (Vista home basic 32 bits).

Nu is er geen driver meer voorhanden. Heb contact opgenomen met Sony maar de opties die ze me gaven hebben tot niets geleid.

Op internet gekeken en kwam deze onderstaande site tegen waar een driver te downloaden is.

Weet niet of dit wel veilig is.

Heeft u misschien nog een alternatief?

m vr..gr

Sony Electronics ALL Digital8 Handycams Free Driver Download

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.