Ga naar inhoud

Outlook gegevensbestanden


ronnie

Aanbevolen berichten

Beste,

Op mijn computer Windows 8 en Outlook 2010. In 'mijn documenten' heb ik een bestand 'Outlook data file' 23.825 kB die ik uit de prullenbak heb teruggezet omdat deze gegevens foutief door mij uit Outlook (e-mails mappen) werden verwijderd. Als ik het bestand wil openen ontvang ik het volgende bericht 'outlook-gegevensbestanden moeten vanuit outlook worden geopend'. Het openen van outlook levert de verwijderde gegevens niet. Kunt u mij helpen? Belangrijk is voor mij in staat te zijn de gegevens terug te kunnen lezen in Outlook of anders. Dank. Vriendelijke groet. Jonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Het ging over pst bestanden. Achteraf verwijt ik mij er niet vroeger aan gedacht te hebben. Ik zocht de oplossing vanuit het bestand in documenten. Zonder succes, telkens verwijzing naar Outlook. Het was voldoende vanuit Outlook het bestand in documenten te importeren om mijn gegevens terug te vinden (e-mails). Nogmaals dank. Vriendelijk groet. Jonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.