Ga naar inhoud

knop formulier openen where parent is open form ?


j.snijder

Aanbevolen berichten

Als ik dit gebruik dan krijg ik bij het afsluiten (als ik NEE kies) ook een foutmelding dat het record niet kan worden opgeslagen, klopt dat ?

Private Sub Form_BeforeUpdate(Cancel As Integer)

If Me.NewRecord Then

If MsgBox("Klik ja om te bewaren, Nee om te annuleren", vbYesNo) <> vbYes Then

Cancel = True

Me.Undo

End If

End If

End Sub

aangepast door j.snijder
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb intussen ook niet stilgezeten en hierbij een update van waar ik gebleven ben met zowel uw veranderingen alsook mijn laatste werk, zo bent u ook weer up-to-date

WerKopie 25-09-2013.zip downloaden

Kijk ook naar HulpFormulier waar ik mijn experimentjes inazake totalen en sommen aan het proberen ben, kan ze alleen nog nit filteren op de juiste vijver en in het Voeradvies formulier krijgen, daar is acces me wat moeilijk in helaas.

- - - Updated - - -

En nu slapen :)

aangepast door j.snijder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor moet je je query eens grondig bekijken. Als je de som/gem/aantal wilt maken moet je letten waarom je groepeert. Als je dat zoals in jouw geval doet per Vijver EN Koi dan krijg je idd 5 records want er zijn 5 vissen.

In bijgevoegde afbeelding zie je een vb van een andere query. Neem nu bij de velden op je formulier een besturingselementbron uit de lijst (ipv opbouwfunctie voor programmacode). Je zal maar 2 records meer hebben (aantal vijvers).

post-43250-1417705553,4151_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.