Ga naar inhoud

windows live mail


samtess

Aanbevolen berichten

net geabbonneeed op vdafonethuis.nl het supersnelle glasvezel netwerk van Vodafone.

Hoe kan ik de lettergrootte bij postvak-in emails vegroten,ik heb al Ctr plus wieltje van muis geprobeerd doch niks... Er moet toch een simpele manier zijn om de berichten leesbaar (dus groter) te maken? wie helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kies in WLM blauw vak linksboven -> Opties -> Mail -> tabblad "Lezen" -> kies button "Lettertypen" -> daar kan je kiezen voor een lettertype, maar ook voor de "tekengrootte". Stel die in naar wens.

precies gedaan wat je zegt doch er verandert NIETS in de grootte, noch groter, noch kleiner. Wat nu ?

ook de letters in adres en de rest zijn veel te klein voor mij . Wat nu ?

Mag ik nog iets vragen over de internet verbinding ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies gedaan wat je zegt doch er verandert NIETS in de grootte, noch groter, noch kleiner. Wat nu ?

ook de letters in adres en de rest zijn veel te klein voor mij . Wat nu ?

NOG STEEDS GEEN ECHTE OPLOSSING GELEZEN>>>>>>>>>>>>>>>>>WIE HELPT ????

Geen oplossing wie helpt ?

aangepast door kape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een half uurtje proberen, denk ik de oplossing gevonden te hebben. Probeer het volgende eens:

Kies in WLM blauw vak linksboven -> Opties -> Mail -> tabblad "Lezen" -> vink nu eerst volgende lijn aan "alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven" -> kies button "Lettertypen" -> daar kan je kiezen voor een lettertype, maar ook voor de "tekengrootte". Stel die in naar wens.

En laat dan eens weten of dit wél gelukt is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.