Ga naar inhoud

Windows 7 installeren


dieter9080

Aanbevolen berichten

Hey allen,

ik wou een pc even volledig resetten en windows 7 installeren.

Tijdens de installatie van windows 7 is deze vast gelopen en wanneer ik de pc nu opstart krijg ik eerst op de blauwe windowsachtergrond de melding "SERVICES STARTEN " en nadien een wit kader met daarin volgende boodschap : "Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden ..... De installatie kan niet doorgaan . klik op ok om herop te starten en opnieuw te installeren."

Wanneer je ok klikt, krijg je de melding "de installatie wordt voortgezet nadat de pc is opgestart"; Nadien steeds dezelfde meldingen. ik kan dus niet meer vooruit of achteruit.

Kunnen jullie ook hierin helpen? ik ben in het bezit van een officiële windows versie .

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart eens je PC met de installatieschijf erin.

Vanaf het moment dat je de tekst ziet: "druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd of dvd", druk je bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Kies zoals in de handleiding staat voor een aangepaste installatie en formatteer je schijf waarop Windows 7 komt.

Indien de installatie niet lukt, is de installatieschijf een originele of zelf gebrande?

Gaat het deze keer wel om een legale versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.