Ga naar inhoud

router Netgear wndr4500 veroorzaakt uitval modem Genexis XMS glasvezel.


Havik34

Aanbevolen berichten

Probleem.:embarassed:

De (laatste? update ) firmware van de Router Netgear wndr4500 geeft steeds uitval modem Genexis XMS glasvezel???!!!

waardoor exact om het halfuur de tv / telefoon en Inet steeds voor plusminus 3 minuten uitvalt, daarna hersteld het zich weer. ik heb dit nu al 6 weken en na 5 weken vragen en klacht uitzetten bij xms kreeg ik eindelijk dit eerste advies...

Probleem verhelpen met:?? :argh:

nu is mij dus verteld door een medewerker van XMS dat het terugzetten van de voorlaatste firmware het probleem zal kunnen verhelpen.!! herkent iemand dit probleem met de Netgear WNDR 4500 ?? klopt de oplossing?? en zoja, hoe zet ik dan de voorlaatste firmware veilig terug??

Is een modem reset naar fabrieksinstelling soms al voldoende???

Het schijnt bij XMS en netgear toch wel een "bekend" probleempje te zijn waar ze aan werken, maar wanneer dit door updates verholpen word is nog onbekend, dus ik moet het zelf doen met hopelijk hulp van een van jullie!!!

ik hoor het heel graag!!!

Groet, Richard.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk te zeggen of firmware de oorzaak is.

Mogelijk is het niet goed uitgevoerd.

Netgear laat zich niet goed resetten want je moet heel lang drukken op reset en dan nog een paar keer.

Het is wel niet zo dat de firmware terug naar fabriek instelling wordt gezet.

Kan je een screen maken van de lan gedeelte en de draadloos gedeelte (basic)?

Heeft modem Genexis XMS een draadloos functie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forum leden, Mijn klacht is OPGELOST!! en ik zal het ook uitleggen. Na 5 weken bellen en eerst GEEN antwoord hoe-dan-ook!! op mijn klacht bij de helpdesk van XMS dat mijn modem van xms steeds exact na een halfuur uitviel, en (daardoor ook de TV, Telefoon en Internet.!) maar zich dan gelukkig met een minuut of 3 steeds weer herstelde, kreeg ik eind vorige week (6e week)eindelijk 1 goede tip van een XMS medewerker (naam onbekend, maar bedankt nog!,beter laat dan nooit; ) en de dag erna 1 telefoontje van een medewerker van KPN (!?) ene Egbert Brinks van KPN-ITNS (Thanks !TOP tip!!) en de daarna nog een mail met de goede oplossing schriftelijk,netjes duidelijk uitgelegd met screenprint en al) OORZAAK van de ellende:de laatste firmware update van de Netgear router WNDR 4500 veroorzaakt die uitval. waarom???geen idee. firmware te vooruitstrevend geloof ik...De gouden tip van beide heren was : zet de voorlaatste firmware terug en dan zal het weer werken!!. en het werkte!! Bedankt voor het reageren van de beide heren. heren.!!Top!. forum leden ook bedankt voor het meedenken.!

einde van dit draadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.