Ga naar inhoud

spam tegenhouden op de I-pad met Safari...De spam stroomt nl. binnen....


Aanbevolen berichten

Hallo Forumleden.

VRAAG: ik heb sinds kort een I-Pad, laatste serie, 4-retina, en de spam "stroomt" on:Dwerkelijk vrolijk binnen!!??!!! hoe en waar is dat "spamtuig" onder safari af te stoppen...als het te stoppen is...

En heeft safari ook zoiets als een adresboek? waaruit je kan en adres kan kiezen als je mail wil versturen?

ik hoor het graag!!

Groet, Richard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het inderdaad zo simpel zou zijn...

Ik heb alles al tig-tig keer doorgeplozen op de i-pad!! ik lees en bekijk instellingen altijd zeer zorgvuldig, maar ik vind op de ipad niets qua instelling/knop/ schuif, etc. waarmee ik spam kan blokkeren of wat dan ook.

Dus bij safari alle instellingen al langs geweest maar helaas....

MAAR als iemand een stappenplan heeft waarlangs ik vindt wat mij nu voorgesteld is.. Heel graag!!

Groet, Richard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Richard,

Krijg je de spam niet binnen via jouw e-mail?

ja, dat moet haast wel, het is aan mij gericht. ik kreeg op een gegeven moment zelfs spammail van mijzelf AAN mijzelf!!!! van iemand ook bij XMS, en nog in cc aan een aantal andere XMS mensen... heb daarom zelfs mijn ww bij xms maar gewijzigd, maar dat was het eureka ook niet!, het is via instellen van regels (geloof ik gelukt om dat te stoppen), maar of ze nog verstuurd worden??? ik zit bij xms, glasvezel, en heb op 1 pc win. outlook, daar kan je wat doen door instellen van spam door "regels" met trefwoorden uit spam.

dat kan ik op mijn laptop ook bij mozilla. en dat werkt wel aardig..maar ook dat is een bezigheid die vaak "geregeld" moet worden....

MAAR wat ik op bovengenoemde wel kon wel stoppen, lukt op de i-pad echt niet, ik moet bv. na een dag of 2/3 op de I-pad een idiote hoeveelheid spam steeds weer en een voor een wissen. ik kom er niet uit, en tot zover weet niemand daar wat op te doen. een amnder email adres lijkt het enigste.... maar ja daar zitten zoveel mensen en instanties aan, dat doe je niet zomaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Richard,

ja, dat moet haast wel, het is aan mij gericht. ik kreeg op een gegeven moment zelfs spammail van mijzelf AAN mijzelf!!!! van iemand ook bij XMS, en nog in cc aan een aantal andere XMS mensen... heb daarom zelfs mijn ww bij xms maar gewijzigd, maar dat was het eureka ook niet!, het is via instellen van regels (geloof ik gelukt om dat te stoppen), maar of ze nog verstuurd worden??? ik zit bij xms, glasvezel, en heb op 1 pc win. outlook, daar kan je wat doen door instellen van spam door "regels" met trefwoorden uit spam.

dat kan ik op mijn laptop ook bij mozilla. en dat werkt wel aardig..maar ook dat is een bezigheid die vaak "geregeld" moet worden....

Maak van boven genoemde probleem een nieuwe topic aan bij het forumonderdeel Internet & netwerk, anders lopen twee zaken door elkaar heen, eigenlijk om overzichtelijk te houden.

Meldt dan om welke versie Outlook gaat het.

Wellicht verstandig om tijdelijk de synchronisatie van de e-mailadressen tussen pc en iPad loskoppelen, totdat het bovengenoemd probleem opgelost is.

Ik las vanmiddag ook een probleem over XMS en spam op een ander forum, zal dadelijk even zoeken. Blijkbaar ben je niet de enige xD

MAAR wat ik op bovengenoemde wel kon wel stoppen, lukt op de i-pad echt niet, ik moet bv. na een dag of 2/3 op de I-pad een idiote hoeveelheid spam steeds weer en een voor een wissen. ik kom er niet uit, en tot zover weet niemand daar wat op te doen. een amnder email adres lijkt het enigste.... maar ja daar zitten zoveel mensen en instanties aan, dat doe je niet zomaar.

[voor de iPad] kijk in de iTunes Store naar:

MailWasher is free.
SpamDrain is met een jaarlijks abonnement. Ik heb geen ervaring met SpamDrain.
AdBlock Web Browser, deze browser gebruik ik meer dan Safari, is ook veiliger . . . zeggen ze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ Havik34,

en . . . hoe gaat het met de spam op de iPad xD

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.