Ga naar inhoud

USB stick formateren


Tandan

Aanbevolen berichten

Ik heb een oudere USB stick (8GB) die het plots niet meer deed en probeerde hem/haar te formatteren op mijn laptop met Win 7 64 bits , wat lukte . Ik kon er weer bestanden op laden en lezen .Echter op mijn PC met Win 7 32 bits (had vroeger de laatste Win XP) wordt die stick nu niet meer herkend .Vraag : is er een discrepantie tussen formatteren met de 64 bits en 32 bits van Win 7 ???. En , in geval , kan een formatteren in Win 7 32 bits resulteren dat de USB stick OOK in de 64 bits versie kan gelezen en beschreven worden ??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug van weggeweest .

Mijn USB stick van 8 GB die ik ge-her-formatteerd had op Win 7 64 bits werkt WEL op de laptop ( met Win 7 64 bits) maar NIET op de PC (met Win 7 32 bits) .

Ik werd aangeraden de bewuste USB stick opnieuw te formatteren op de PC met Win 7 32 bits ,op deze stick bestanden kopiëren , en de Win 7 met 64 bits "zou" dan de stick OOK kunnen lezen/schrijven . Het PROBLEEM is echter dat de stick NIET HERKEND werd én wordt op de PC -Win 7 32 bits !. Bij het in de USB bus steken hoor ik wel een "ping" , maar er komt niets op het scherm .

Wil dit zeggen dat ik de bewuste stick ALLEEN nog op de laptop met win 7 64 bits kan gebruiken ????.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WpKYxiPPVMoAAAAASUVORK5CYII=

Dit is wat ik heb in Apparaat beheer . VRAAG : als ik alle USB uitschakel , HOE kan ik dan ZONDER muis en beeldscherm de computer afsluiten ??.Gewoon de aan/uit knop indrukken ???.Opstarten is gewoon maar de aan/uit knop indrukken , ja?. En dan zal de computer zelf alle USB herinstalleren ??? MOETEN DAN ALLE USB AANSLUITINGEN BEZET ZIJN ?? of VRIJ ??? en MOET DIE REBELSE USB STICK OP DAT OGENBLIK OOK AANGESLOTEN ZIJN ??? Sorry , hoor , maar ik heb een beetje(veel) schrik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik alle USB uitschakel , HOE kan ik dan ZONDER muis en beeldscherm de computer afsluiten ??

Grote letters zijn absoluut niet nodig.

Met toetsen ALT + F4 kan je altijd afsluiten.

Of Windows toets + pijltje rechts en enter.

De USB toestel en stick verwijderen en na opstart weer aansluiten.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.680
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    broron
    Registratiedatum
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.