Ga naar inhoud

Twijfels


Michiel95

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een msi ge70 aangeschaft. maar nu twijfel ik of het scherm te groot is (17 inch) en of de inhoud van de laptop wel werkelijk nodig heb (i7 quadcore, nvidia gtx 765, 8gb) Ik zat eventueel te denken aan een macbook pro omdat ik had gehoord dat de kwaliteit uitstekend is. En bonvendien is een macbook handiger met producen lijkt. Ik heb dj en een macbook is makkelijker met aansluiten etc. Maar zouden jullie mij heir misschien advies over kunnen geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welk opzicht is een MacBook gemakkelijker met aansluitingen? De enige poort die reguliere laptops moeten missen is DisplayPort, maar dat wordt bijna niet gebruikt.

Heb je de laptop online gekocht?

De macbook is al klaar om aangesloten te worden op draaitafels, bij windows moet je nog allerlei drivers installeren (niet dat dit zo'n punt is). En ik heb gehoord dat dat traktor meer zekerheid bied qua bugs en crashen dan windows (weet niet of het zo is.)

Ja, ik heb hem besteld bij coolblue, ik heb ze er al over gecontacteerd en ze zeiden dat ik vanavond de beslissing moet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inderdaad via internet iets aangekocht hebt, mag je het terugsturen binnen een periode van 7/14-dagen.

Het kan zijn dat DJ-tafels een betere compatibiliteit hebben op Macs, maar aangezien ik geen disk jockey ben, kan ik daar geen oordeel over vellen. :S

Een MacBook is natuurlijk erg duur voor de specificaties dat je ervoor krijgt, maar de bouwkwaliteit is inderdaad subliem. Als je niet gaat games, intensieve taken gaat uitvoeren of video/foto-bewerking, dan volstaat een MacBook zeker. Toch is het een vrij grote beslissing - maar vooral een beslissing dat je zelf zal moeten nemen. Waar ik je wel mee kan helpen zijn deze reviews van verschillende soorten MacBooks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.