Ga naar inhoud

interne HDD wordt plots niet meer gevonden


haji_bert

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds enige tijd heb ik op mijn laptop volgend probleem:

Opstarten e.d. gaat normaal en werken ook. Tot hij na onbepaalde tijd plotsklaps de harde schijf uit het oog lijkt te verliezen.

Dan krijg ik een melding dat er geen harde schijf gevonden is en dat ik moet proberen ze opnieuw aan te sluiten.

Er zit maar 1 harde schijf in het apparaat en dat is diegene waar windows op geïnstalleerd is en waar dus alles op draait, en toch lijkt hij terwijl ze in gebruik is plots de verbinding te verliezen.

De harde schijf heb ik al eens op fouten getest, maar daar kwam niets bij naar boven.

Iemand een idee wat ik verder nog kan doen om dit probleem op te lossen?

alvast bedankt,

bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de laptop dan dadelijk terug opstart: kom je dan gewoon terug op windows (en wordt dus je schijf automatisch bij het booten herkend) - of niet? In dat laatste geval kan je eens kijken in je bios, of ze dan daar wèl wordt herkend of niet, maar als je telkens gewoon terug kan booten hoef je die test niet te doen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.