Ga naar inhoud

upgrade w7 nr w8, problemen lampjes keyboard en sneltoetsen hp probook 6570b


mellinda

Aanbevolen berichten

Beste

Voor mijn school moest ik een upgrade doen van windows 7 enterprise naar windows 8 pro.

De installatie op zich is gelukt, maar nu willen mijn knopjes niet meer doen op mijn toetsenbord wat ik zou willen.

Ik kan de helderheid van mijn scherm niet meer regelen omdat hij deze niet meer lijkt te herkennen (voor helderheid was normal fn+f9 of f10).

Het volume regelt hij bv wel nog, maar dat lampje rechtsboven wat aangeeft of de speaker op (blauw) of af (oranje) staat blijft op oranje.

Dat zijn de enige sneltoetsen volume op fn+f6&f7 die nog wel werken. Toch gaat dat lampje niet uit.

Hetzelfde verhaal als met het knopje met het lampje netwerkverbinding. Deze kan ik niet meer afzetten door erop te drukken en het blijft blauw in tegenstelling tot de speakerknop.

Nu zit ik met het probleem dat wij deze versie moeten gebruiken bij onze examens en dat bijna iedereen dezelfde laptops heft en ze zo kunnen controleren in een oogopslag of je al dan niet internet of geluid gebruikt......

Ook al zet ik het geluid handmatig uit, er komt toch nog af en toe zachte geluidjes v die windows 8 door die speakers ook.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Mvg

Mellinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor te reageren.

De eerste update van detouchpad drive had ik al geprobeerd zonder resultaat. Bij de hotkey support die ik geprobeerd heb te downloaden vanavond loopt er iets mis. Ik kan het opslaan op schijf, en dan laten installeren. Maar nadat ie zo goed als alles heft uitgepakt krijg ik een errormessage dat ik Microsoft framework versie x of hoger moet installeren. Ironisch genoeg... wanneer ik naar de website van Microsoft surf en die framework download, zegt de instalwizzard dat het al geinstalleerd staat.

Sorry dat ik jullie nogmaals moet storen met deze issues. Kan er alleen maar uit concluderen: ik hou van electronica maar om een of andere reden houdt de electronica niet van mij.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal teselecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome ofGoogle Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg tehalen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link enplak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht vanje hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

"zelfstandig installatieprogramma voor windows update: deze update geldt niet voor uw computer" zegt het met de framework dit keer. Heb ook de hotkeyupdate terug gedownload, ik krijg terug hetzelfde waarschuwingskadertje "microsoft.net framework 3.5sp 1 or greater needs to be installed for this installation to continue". Heb ook al via ander weg terug een framework update geprobeert maar zonder resultaat. Die computer geeft me momenteel voor het eerst in mijn leven echt hoofdpijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.