Ga naar inhoud

Pc herkent usb stick medion 64GB niet meer


retlawv

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik mijn usb medion 64GB in de usb poort steek (heb er 4 en alle 4 al geprobeerd), word hij niet meer herkent door mijn pc. Heb de stick ook al in andere pc 's gestoken maar ook daar is hij onvindbaar.

Weet iemand hoe dat komt? Hij heeft zeker gewerkt gehad op mijn pc.

Groetjes en alvast bedankt

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder je de stick altijd via de functie " hardware veilig verwijderen" ?

Zorg dat je stick aangesloten is en ga dan naar schijfbeheer.

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer. Klik daar op schijfbeheer en al je schijven worden in beeld gebracht.

Is je stick daar zichtbaar? en in welk formaat, NTFS of FAT of RAW?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Neen ik verwijder hem nooit via veilig verwijderen.

Ik zie op die pagina dat er meerdere schijven zijn met de vermelding geen medium. Schijf 2 letter K, schijf 3 J, Schijf 4 j, schijf 5 L en schijf 6 H. Deze laatste komt er bij als ik de USB stick insteek en verdwijnt ook als ik de stick verwijderverwijder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Neen ik verwijder hem nooit via veilig verwijderen.

Dat zou je best wel doen, indien er nog op de achtergrond bewerkingen worden uitgevoerd op die stick en jij verwijderd die zomaar dan maak je een grote kans dat de hardware beschadigd raakt.

Maak eens een printscreen van schijfbeheer met de stick aangesloten en plaats die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.