Ga naar inhoud

Microsoft 2013 foutieve bewerking!


ronnie

Aanbevolen berichten

Beste,

Bij de aankoop januari 2013 was Windows 8 en Office 2010 op mijn computer. Enkele maanden geleden heb ik gratis van Outlook 2010 kunnen overstappen naar Outlook 2013 zonder problemen. Al mijn bestanden waren in 2013. Vorige week heb ik een foutieve bewerking moeten doen. Welke weet ik niet. Maar al mijn bestaande bestanden Word en Excel zijn terug in 2010 versie. Als ik nieuwe bestanden open zijn ze in 2013. Ben ik verplicht van elk bestand 2010 een kopie te maken en te openen op een nieuw bestand 2013 of is er een mogelijkheid om alle bestanden 2010 tegelijkertijd terug in 2013 te converteren?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groet

Ronnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie. Probleem is wel dat ik de bestaande bestanden in Mijn Documenten niet meer in 2013 kan openen. Als ik klik op"openen" gaan ze in office 2010 open. Als ik kies op "openen met" dan is geen enkele optie die toelaat 2013 te kiezen. Ik herinner dat twee weken geleden al mijn bestanden werden geopend in 2013 gewoon met klikken op 'openen'. Welke foutieve bewerking ik gedaan heb die tot gevolg heeft dat ze nu openen in 2010 weet ik niet. Het is juist die fout die ik nu zou wensen te herstellen. Bedankt voor uw aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het over Outlook, outlook maakt deel uit van Office dus je moet Office 2010 verwijderen.

Is er op jouw PC een startknop aanwezig met en een startmenu zoals hieronder weergegeven? Ga dan naar programma's en onderdelen en kijk daar welke Office versies er aanwezig zijn en geef het door in een volgend bericht.

post-23245-1417705558,8_thumb.jpg

Indien je geen startmenu hebt gebruik dan de Windows en X- toets.

In het menu dat dan verschijnt klik je op configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor uw geduld! Outlook gevonden op de wijze door u uitgelegd. Maar nu? Wat gebeurt er als ik het programma verwijder? Ben ik dan alle bestanden momenteel in 2010 verloren?

Als u vandaag nog zou antwoorden. Dank. Ik zal maar eerst morgen op mijn computer bezig zijn om te reageren. Vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook gevonden op de wijze door u uitgelegd.

Bedoel je Office 2010?

Indien Office 2013 ook aanwezig is, kan je Office 2010 verwijderen via programma's en onderdelen.

Alle Office bestanden ( Word, excel,....) blijven op je PC aanwezig, enkel de software wordt verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn computer heb ik de beiden Office 2010 en Office 2013. Ik kan ze beiden in de lijst programma's vinden dank zij uw uitleg. Als ik nieuwe bestanden open zijn ze in Office 2013. Mijn bestaande bestanden Word en Excel kan ik uitsluitend in Office 2010 openen. Mijn probleem is hoe kan ik mijn bestaande bestanden in Mijn Documenten openen in office 2013? Kunt u met zekerheid bevestigen dat met Office 2010 te verwijderen ik mijn bestaande bestanden in Mijn Documenten niet alleen zal behouden maar ook zal kunnen openen in Office 2013? Excuseer mijn onzekerheid maar ik heb de laatste dagen al zovele foutieve bewerkingen gedaan dat ik nu niets meer durf ondernemen uit vrees gegevens te verliezen. Alvast bedankt voor uw geduld en uw begrip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.