Ga naar inhoud

fouten in windows repareren


Aanbevolen berichten

Doe eerst eens het volgende.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je java -version en druk enter.

Let op de spatie na java

Maak nu een afbeelding van het opdrachtprompt en voeg deze afbeelding toe als bijlage aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb vanmorgen nog een geprobeert Java opnieuw te installeren (eerst alles verwijderen) maar kreeg weer dezelfde boodschap dat bij controle niet bevestigd kon worden dat het goed is gebeurd. Na wat zoekwerk ontdekte ik dat het probleem in Mozilla Firefox zit . Bij Extra - Add-ons staat Mozilla de knop 'vragen om te activeren' en ik kan deze niet wijzigen. Is dit een probleem en zo ja hoe kan ik dit verhelpen ?post-37107-1417705559,9863_thumb.jpg

post-37107-1417705560,2837_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het resultaat krijgt zoals op de afbeelding in bericht 22 te zien is, dan is java correct geinstalleerd.

Bij Extra - Add-ons staat Mozilla de knop 'vragen om te activeren' en ik kan deze niet wijzigen. Is dit een probleem en zo ja hoe kan ik dit verhelpen ?
Dit is normaal geen probleem. Het is firefox die de plugin non-actief heeft gezet uit veiligheidsoverwegingen. Als je op een site komt zoals deze java test site krijg je de mogelijkheid om de plugin eenmalig te activeren of altijd voor die site.

Telkens de plugin nodig is, krijg je dus deze vraag en kan je gepast reageren.

Je kan ook de java test (of de installatie) doen vanuit Internet Explorer en dan zal je zien dat het zonder problemen werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.