Ga naar inhoud

Nieuwe PC


OwneD

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen(losse onderdelen) , het zal maar voor in Februari zijn ofzo, moet nog even sparen.

Ik heb al een lijstje gemaakt, alles staat erin, inclusief de prijzen en websites enz. (er kunnen wat rekenfoutjes inzitten. + Het is een screenshot, voor het gemak :-))

post-45483-1417705558,9052_thumb.jpg

Alle verzendingskosten zijn er al bijgerekend.

Er zitten al 3 gratis coolers bij de Case zelf, normaal gezien, daarom dat er maar 1 in de lijst staat.

Nu, de vragen xD :

1. Past het allemaal samen? (Onderdelen die elkaar "tegenwerken" ofzoiets. (weet niet zo heel veel van PC's eigenlijk))

2. Kennen jullie goedkopere sites? Dit is het goedkoopste dat ik vond. De prijs van de RAM is denk ik fout.

3. Misschien goedkopere onderdelen die toch even sterk zijn, of zo goed als even sterk.

4. Welke CPU Cooler van de 2 zou het beste zijn?

5. Is alles correct? Haha.

6. Maximum budget is €1500 - €1550.

Mijn excuses als er fouten in deze post zitten, het is namelijk al laat, of verkeerde subforum ofzo, eerste keer dat ik post.

Dat was het zo'n beetje denk ik, alvast bedankt.

MVG. OwneD - Dustin :ciao:

aangepast door OwneD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor een monitor zou ik het liefst 22" hebben, misschien 23", maar 24" vind ik persoonlijk wat te groot omdat m'n scherm ook niet zo heel erg ver staat.

Heb gekeken naar BenQ monitoren maar die zijn wat te duur. Max prijs voor een monitor zou voor mij €150 zijn.

De voeding kost "maar" €85, dus dat maakt niet heel veel uit denk ik. Die is trouwens modulair, heel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier 3 monitoren die interessant lijken:

Afuture.nl , Afuture.nl , Afuture.nl

De laatste is het interessantst, die is wel 24" en met de verzendingskosten komt het op € 155,85.

Btw, zijn de sites die op mijn lijstje staan betrouwbaar? (Komplett, Afuture) Gamegear en Mediamarkt wel, dat weet ik.

Mediamarkt is maar 10 minuutjes van m'n huis, dus daar kan ik gewoon naar toe stappen. :)

Nogmaals; Upgedate lijst.

post-45483-1417705559,591_thumb.jpg

aangepast door OwneD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.