Ga naar inhoud

Laptop kan geen verbinding maken met draadloos netwerk. [ Repeater]


Davy7890

Aanbevolen berichten

Beste,

We hebben thuis 5 laptops die op internet kunnen, maar eentje NIET!

Hij kan gewoon geen verbinding maken met het draadloos netwerk.

Nu heb ik paar maanden geleden een repeater gekocht om mijn verbindingssterkte te verbeteren. Deze werkt perfect.

Als ik deze uitzet, dan krijgt de laptop wel verbinding met het draadloos netwerk. Maar dan is mijn verbindingssterkte weer slecht.

En als deze aanstaat kan ik totaal geen verbinding maken met een draadloos netwerk op deze laptop.

Dus waar ligt de oorzaak denkt u?

Ik hoop dat u me kan helpen!

Alvast bedankt,

mvg

Davy

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan te maken hebben met het protocol dat de repeater gebruikt versus dat wat de laptop gebruikt.

je hebt een b, een g en een n-protocol.

als de weigerende laptop staat ingesteld op slechts 1 protocol, en de repeater dat niet gebruikt, krijg je nooit verbinding.

ga dus eens de eigenschappen van beide apparaten na of je daar een oplossing vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan te maken hebben met het protocol dat de repeater gebruikt versus dat wat de laptop gebruikt.

je hebt een b, een g en een n-protocol.

als de weigerende laptop staat ingesteld op slechts 1 protocol, en de repeater dat niet gebruikt, krijg je nooit verbinding.

ga dus eens de eigenschappen van beide apparaten na of je daar een oplossing vindt.

& waar kan ik deze vinden? Dit lijkt chinees voor me :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je merk, model en type van reperator eens geven?

Ook merk, model en type dat je aan de onderkant van de laptop staat eens geven.

De kans is klein in verband met protocol tenzij je echt oude laptop hebt.

Repeater: Medion Wifi Range Extender P89137 (MD 86738) ( Gekocht in de Aldi, als dit je mss helpt )

Laptop: Acer, Aspire 5315 series , Windows Vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.