Ga naar inhoud

windows 8.1: verplichte account ,


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hoy, heb vandaag de update gedaan naar 8.1, dat ding blijft nu maar zagen naar een microsoft account... heb daar helemaal geen interesse in! Blijkbaar kan het niet anders, heb dan maar de installatie gestopt en terug gekeerd naar windows8;

Na die herinstallatie blijft er nu een sirene janken, weet helemaal niet waarom of hoe te stoppen. Iemand ervaring hiermee?

mvg,

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Alain,

Hoy, heb vandaag de update gedaan naar 8.1, dat ding blijft nu maar zagen naar een microsoft account... heb daar helemaal geen interesse in!

Microsoft-account = Windows Live ID = Hotmail-account = @msn.com = @live.com

Bestaat uit een e-mailadres plus een wachtwoord die u nodig heeft om aan te melden bi SkyDrive, Windows Phone, Xbox LIVE of Outlook.com etc.

Zonder een Microsoft-acount Microsodt producten gebruiken dat wordt lastig xD

In de andere wereld - de Mac-wereld - wordt gebruikt gemaakt van een Apple-ID.

heb dan maar de installatie gestopt en terug gekeerd naar windows8;

Na die herinstallatie blijft er nu een sirene janken, weet helemaal niet waarom of hoe te stoppen.

Dat is niet mooi, hoogstwaarschijnlijk abrupt gestopt.

Probeer via CTRL + ALT + DEL naar Taakbeheer te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, alvast bedankt, toch nog dit:

- ik gebruik geen enkele van deze progs, SkyDrive, Windows Phone, Xbox LIVE of Outlook.com etc., ik heb dus ook geen dergelijk account en heb er ook totaal geen behoefte aan.

- taakbeheer had ik al gestart, maar zie geen enkel actief programma bezig wanneer deze "sirene" jankt

Ik ga nu PREI verwijderen, misschien ligt daar de oorzaak?

groetjes,

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Alain,

Eigenaardig toch, de laptop stond niet als verdwenen gemarkeerd, de sirene kwam er na terugzetten van windows8,

Fijn om te horen dat u de oorzaak heeft gevonden :top:

Hoogstwaarschijnlijk bij het terugzetten van Windows 8 is de instelling van de sirene automatisch op Aan gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.