Ga naar inhoud

Windows XP 64 versus Windows 7


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Goeie dag allemaal!

Sinds twee jaar of zo werk ik met Windows7. Ik was van begin af aan eigenlijk ontevreden met die Windows 7. Windows XP was toch zo leuk en gebruikersvriendelijk om mee te werken, en met Windows7 heb ik, nu nog steeds,voortdurend onverklaarbare ( voor mij ) gebeurtenissen, waarbij ik me echt ongemakkelijk voel, en waar ik dan even tijd mee heb om dat op te lossen.

Nu is mijn PC vooral belangrijk voor mijn Flight Simulator FS2004, en daarbij gebruik ik onder andere zeer grote harde schijven, 500GB voor het programma zelf, en nog een van 1,5 TB voor het stockeren van gegevens.

Ik heb begrepen dat er ondertussen ook nog steeds een Windows XP 64bit zou bestaan, naast de Windows XP 32bit.

Klopt dat?

En als ik dan daarmee zou willen starten, dus mijn Windows 7 verwijderen, en die Windows XP 64bit opstarten, zou ik daarmee voordeel kunnen doen voor mijn Flight Simulator FS2004.

En hoe zit het met compatibiliteit?... Ik heb bijvoorbeeld ook Photoshop CS5 in gebruik, nu met Windows 7, zal die ook kunnen verder gebruikt worden als ik Windows XP 64bit zou gaan gebruiken? Voor MS Office en de meeste andere programma's zal dat geen nadelige invloed hebben, denk ik.

Met andere woorden, welke zijn de consequenties voor dergelijke programma's bij het teruggaan van Win7 naar WinXP64bit?

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

CS5 eist Windows 7 als ik mij niet vergist.

Je ben één van de héél weinige die niet tevreden is of Windows 7

Er is nauwelijks verschil tussen Windows XP en 7.

Het enige verschil zit in de mappen namen enz.

Het probleem van Flight Simulator FS2004 is dat de games te oud is voor Windows 7

Je kan eventueel virtualbox Windows XP installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.