Ga naar inhoud

verbinden van tabled met pc windows xp


stef1

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb mij een tabled samsung galaxy tab 3 aangeschaft . Volgens de gebruiksaanwijzing kan ik bestanden overbrengen van pc naar tabled en omgekeerd . Ik heb dit geinstalleerd en de pc herkend het toestel maar ik kan niet verbinden .na veel gevraag heb ik tot nu toe nog geen verbinding kunnen maken maar de pc herkend het toestel wel .

Is er iemand die raad weet

Bedankt Stef1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je op de website van Samsung de applicatie Samsung Kies_3.0 gedownload en geïnstalleerd op je computer?

Samsung download pagina: GT-P5200 - DOWNLOADS | SUPPORT | SAMSUNG

Voldoet uw computer aan de verreisten om Samsung Kies_3.0 te gebruiken?

Verreisten: Wat zijn de vereisten aan mijn computer om Kies te kunnen gebruiken? | SAMSUNG

Hier kan je enkele tutorials bekijken: KIES ZELFSTUDIE | SAMSUNG

klik hierbij in het linker deel venster welk filmpje je wil zien.

Er wordt geen verbinding gemaakt wanneer u het apparaat aansluit op

een computer

Zorg ervoor dat de USB-kabel die u gebruikt, compatibel is met uw apparaat.

Controleer of de juiste stuurprogramma's zijn geïnstalleerd en bijgewerkt op uw computer.

Als u Windows XP gebruikt, moet u controleren of Windows XP Service Pack 3 of hoger is

geïnstalleerd op uw computer.

Controleer of Samsung Kies 2.0 of Windows Media Player 10 of hoger is geïnstalleerd op uw computer.

Aansluiten als een media-apparaat

1 Sluit uw apparaat met een USB-kabel aan op een computer.

2 Open het meldingenvenster ( op uw Galaxi) en tik op Aangesloten als media-apparaat Media-apparaat (MTP)

Tik op:

Camera (PTP) als uw computer Media Transfer Protocol (MTP) niet ondersteunt of als het

juiste stuurprogramma niet is geïnstalleerd.

3 Bestanden overdragen tussen uw apparaat en de computer.

Hopelijk kan je hier mee verder aan de slag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles gedaan wat je voorsteld Mediaplayer 11 en service pack 3 enfin alles is gedaan zoals het moet .

Samsung kies is goed geinstalleerd en de computer herkend het programma maar als ik wil verbinden lukt het niet .

Heb samsung 2maal telefonisch gecontacteerd maar zij weten het ook niet , ik denk dat ik meer afweet van computers dan veel personen van hun helpdesk , je moet eens rond kijken op verschillende forums en dit probleem vermelden , bijna iedereen heeft hetzelfde euvel, bijna iedereen beklaagd zich over samsung kies .

Die zeggen bij samsung blijven proberen dat is nu toch ook geen oplossing .

Odertussen doe ik het als volgt ik ga naar de map op pc die ik wil overbrengen naar tabled , klik op copieeren dan ga ik naar deze computer en klik op mijn icoon van samsung tabled en open het en kan dan zo de map overbrengen , maar dat is niet de juiste manier .en ik houd er niet van het niet op de correcte manier te kunnen doen .

Groetjes

Stef1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.