Ga naar inhoud

Hp software


Quadran

Aanbevolen berichten

Situatie: Eigen laptop met HP printer alle software al geinstalleerd; ouders hun laptop met zelfde type HP printer maar nog niks geinstalleerd.

Kan ik de nodige installatie-software installeren bij mij thuis zonder dat hun printer aangesloten is maar mijn printer. Denk dat het geen problemen zal geven, maar zeker ben ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt niet helemaal.. want bij mij thuis weigert hij toch echt om te installeren als de printer niet direct is aangesloten!

Volgens mij hangt dit van printer tot printer af.

Maar bij mij werkte het ook niet.

Want tegelijkertijd dat ik die software installeerde werd mijn printer geconfigureerd.

Dus als je dan geen printer hebt kan je ook niet verder.

Je kan het gewoon proberen, kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt niet helemaal.. want bij mij thuis weigert hij toch echt om te installeren als de printer niet direct is aangesloten!

via de installatieprogramma's die meegegeven zijn inderdaad wel, maar via manueel toevoegen van hardware, daar een printer selecteren & naar je drivers rechtstreeks te verwijzen kan je randapparatuur installeren zonder dat het er aan hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.