Ga naar inhoud

CCleaner


bernard

Aanbevolen berichten

Ik wil graagop de computer van mijn vrouw ook CCleaner installeren .

Ik heb hem zelf ook op mijn computer , en vind het wel een prettig ,, ding ,,

Alleen ik weet niet meer hoe ik het op mijn computer heb gedaan , en dus ben ik gaan googlen .

Maar dan weet ik niet meer welke ik moet nemen

Hebben jullie de goeie voor mij ? ( dit is toch wel legaal ? )

En hebben jullie eventueel ook een stappen plan voor het downloaden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze het stappenplan voor de download + het gebruik: ;-)

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan komt nu mijn volgend probleempje ,

Als ik van jullie een antwoord krijg , waar ik mee aan de slag wil gaan , mag ik dat graag even uitprinten .

Maar dat gebeurt ook wel , alleen is de tekst dan zo klein , dat je er een vergrootglas bij moet hebben .

Ik doe het op de volgende manier :

Van het antwoord wat ik krijg ,ga ik met het knip programma een afbeelding maken , en die ga ik dan uitprinten .

Het maakt dan weinig uit of ik hele pagina of 20 x 25 doe het blijft klein .

Kan ik het op een andere manier doen , bv. rechtsstreeks van de mail ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me eenvoudiger om de tekst gewoon te kopiëren naar een Word document of dergelijke.

Van daaruit kan je dan de grootte instellen en het document afprinten.

Een andere optie, als je er graag de afbeeldingen bij hebt, is je internetpagina afprinten (dan heb je wel alles).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee , dat begrijp ik , want hoe en wat weet ik ook niet , maar dat tekstje in mijn documenten krijg ik ook niet meer , dus ik kan je niet meer vertellen wat er stond.

Ik doe het als volgt :

Ik wil het laatste berichtje van je printen op dezelfde grootte als op het scherm .

Dus ik ga pagina 8 selecteren , deze wordt dan blauw.

Ik klik rechts op de pagina .

Dan komt er een schermpje waar kopieren in staat .

Als ik daar op klik, is het weg.

Waar blijft het dan , want dat tekstje wat ik bedoelde stond op dat moment in mijn documenten , maar nu dus niet meer.

Hoe kan ik dan het gekopieerde in word doc. krijgen /vinden

Ik hoop dat ik nog een beetje te volgen ben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.