Ga naar inhoud

Reclame of menens ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik krijg sinds een paar dagen allerlei kreten op mijn scherm . Ook in de tekst van een normale pagina staan van die groene rondjes , en als je daar met de muis over gaat komen er aanbiedingen en nog

wat tevoorschijn .

Dit heb ik niet eerder gehad , of zijn dat coockies ?

Ik heb de CCleaner er al over heen laten lopen , en heb ook al een herstel gedaan , maar ik blijf het houden .

Ik heb er ,, knipsels ,, van gemaakt , en voeg deze hierbij .

Misschien is dat duidelijker als mijn verhaal .post-13661-1417705587,1521_thumb.jpg

post-13661-1417705586,8306_thumb.jpg

post-13661-1417705586,8542_thumb.jpg

post-13661-1417705586,8991_thumb.jpg

post-13661-1417705586,9473_thumb.jpg

post-13661-1417705587,0141_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:


  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.

Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.


  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga naar het tabblad "Instellingen", "Scanner Instellingen". Onderaan bij "PUP" kies je voor "Weergeven in scan resultaten - selecteren voor verwijdering".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
  • Herstart de computer indien nodig en post hierna de log in het volgende bericht.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik malwarebytes wil downloaden , welke moet ikdan nemen ?

Ik zie staan : Download ( not required )

en Full Fersion en Sign Up (n free trial )

En bij Download RSIT 64 wat wordt er bedoeld met rechter muisknop en kiezen voor als administrator uitvoeren , hoe kom ik daar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dfe malware gedaan , en er zaten 58 foute dingen in .

Die heb ik vereijderd , en daarna kwam dat scher met de log .

Onder dat scherm zat er nog eentje , en om die te kunnen zien wou ik dat log scherm verschuiven , en toe was het weg ,

Daarna wel opnieuw opgestart , en daar na kwam een schermpje onder in beeld dat de browser onverwacht was afgesloten , en oh de laatste sessie weer hersteld

moest worden ,\Dat heb ik gedaan .

Nu krijg ik in de volgende opdracht RSIT geloof ik ook een log scherm , maar hoe voeg ik dat bij naar jullie toe =

En is die malware log nu helemaal weg =

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Malwarebytes opnieuw op.

Ga naar het tabblad "Logbestanden".

Je kan daar je log terugvinden.

Indien er meerdere staan (van vorige scans), let dan goed op de datum in de bestandsnaam.

De logjes van Malwarebytes en RSIT mag je gewoon kopiëren hier in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie zo , die heb ik ook .

Nu moet ik( in mijn geval ) RSIT 64 bit downloden

Is daar misschien ook een linkje voor zodat ik de goeie heb .

En een tool als administrator uit voeren , is dat dat icoontje wat op het bureaublad komt ?

En die moet ik dan rechts aanklikken ?

Ja ja , we komen er vast wel uit ,toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.