Ga naar inhoud

[OPGELOST] Moeilijkeheden bij streamen


Gast Yunzhu

Aanbevolen berichten

Voor de spelletjes uit ontspanning kan je eens kijken naar de geïnstalleerde software. Dit doe je door naar het configuratiescherm te gaan, Kies dan software en links zie je dan 4 knoppen. Kies voor Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen. Er komt nu een venster waar je dus onderdelen kan aanduiden. Dubbelklik op Bureau-accesoires en hulpprogramma's. Je ziet dan Ontspanning staan. Klik op het vinkje zodat het weg is en klik er daarna terug op zodat het terug komt. Klik daarna op ok. Klik dan op volgende. Windows gaat nu de bestanden terug installeren (het kan eventueel zijn dat je de windows cd moet insteken).

Voor de snelkoppelingen naast de start-knop, kan je terug halen door rechts op de start-balk te klikken, dan Werkbalken, Snel starten. Als je meer snelkoppelingen wil toevoegen sleep je ze er gewoon naartoe. Er wordt een kopie gemaakt van die snelkoppeling, maar ze wordt niet verplaats.

Voor de afbeeldingen te bewerken met paint, kan je ook op de afbeelding rechts klikken en dan kiezen voor openen met, en daar kies je dan paint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb 'Uitvoeren - sfc /scannow' allemaal gedaan. Na het scannen gebeurde er niets. Er kwam geen kader...niks. Moet ik mss nog ergens gaan kijken voor de resultaten van die scan? Of betekent het gewoon dat alles er nog in oorspronkelijke versie opstaat?

Zou het probleem mss kunnen liggen aan foute instellingen van de Media Player online? Het is maar een gok...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat vind ik toch al goed nieuws. Als ik die codec opnieuw wil installeren. Hoe zou ik dan best te werk gaan?

Wat moet ik eerst verwijderen?

Waar moet ik het afhalen om opnieuw te installeren?

thx

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.