Ga naar inhoud

conflict Lacie Cloudbox - Bbox 2


eve13

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg mijn Lacie-Cloudbox maar niet aan de praat... Na wat rondzoeken zou dit aan de combinatie met de Belgacom BBox 2 kunnen liggen? Van Belgacom vernomen dat poorten 21, 22 moesten worden toegevoegd, en 80 en 443 moesten worden geopend. Dat zou gebeurd moeten zijn. Ook 8080 op "yes" gezet.

Bij de instellingen van de cloudbox verschillende aanpassingen uitgeprobeerd: veranderd naar "manual IP-configuration","automatische poorttoewijzing" aan en uitgevinkt... Nooit verschijnt mijn Lacie in het netwerk, dan maar opnieuw de fabrieksinstellingen gekozen.

Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Alle tips zijn welkom, want ik kijk ernaar uit mijn Cloudbox eindelijk te kunnen gebruiken...

dankjewel!

eve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reactie.

De Lacie Network Assistant gebruik ik al sinds het begin. Heb nu als vast IP-adres 192.168.1.3 toegekend omdat die in de router bij de naam "Lacie-Cloudbox" zichtbaar was in de Router-instellingen.

Het Mac-adres is ook toegevoegd in de Bbox.

Maar het is nog niet opgelost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.