Ga naar inhoud

Canon Pixma MG5350 - wie heeft hem?


Passer

Aanbevolen berichten

Nu ja, de vraag is eigenlijk niet wie heeft hem, maar wie kan het volgende eens uittesten:

Zowel bij mij ( XP, USB-verbinding) als bij een kennis van mij (Win 8 , draadloze verbinding) zitten we met :

Als we gaan scannen via het toestel zelf, doet (deed) hij het enkele keren maar daarna valt het toestel steeds terug op het begin-scan-scherm (waar we de keuze maakten: wat soort document, grootte dpi,...) : eenmaal dat ingestel moet je op het groene ruitje onder Color drukken en dan krijg je dat blauwe lopertje en normaal moet het scannen dan beginnen.

Nu, bij ons beiden doet hij het niet meer.

Mijn toestel heb ik pas van eergisteren en gisteren scande ik één document (ging goed) - en vlak daarop het tweede: dit viel (na het blauwe lopertje) gewoon terug op het begin-keuzescherm.

Herhalen, op compacte pdf zetten, dpi wijzigen,... niets helpt.

Daarentegen: als we vanaf de PC-zelf gaan scannen, verloopt alles prima.

Hoe zit het dus bij degenen die ook zo'n toestel hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

'k ben eens benieuwd - voorlopig werk ik nog met mijn oud printertje, kwestie van de (dure) inkt op te maken.

enne: bij mijn kennis werkt hij ondertussen draadloos ook zoals het moet.

een tijd geleden plaatste ik een cloon (ghost, image,backup-van-C-) terug en toen scande hij (bedraad dus) driemaal na mekaar goed. Ik zette hem uit en probeerde later opnieuw en... 't zelfde: niks meer ... Raar allemaal - maar 't kan zijn dat het met mijn xp te maken heeft (en dat ze niet teveel moeite meer deden om de drivers daarvoor goed in mekaar te steken)

al bedankt voor je test-van-binnenkort !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.