Ga naar inhoud

Slecht vertaalde msn


tireyosa

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik had de vraag waarom ik als ik met google chrome open ik een slecht vertaalde startpagina van MSN krijg .Als ik met exploder open dan krijg ik een goede msn startpagina.Ik denk ik verwijder Google Chrome weer ,maar staat wel bij programma;s maar er staan helemaal geen kb's of mb's achter. Verwijderen wil ook niet ,dan zeggen ze sluit alle programma's af van google maar ik heb niks aan staan .Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Heb ik hem dan niet echt geinstaleerd??????????

En is het wel een goede keuze de Google Chrome ,lees er zulke negatieve dingen over ???????

Hoop dat u me verder kunt helpen ,en alvast bedankt .

Fijne avond, Tireyosa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie ,

Bedankt voor je snelle reactie ,geweldig.

1 u.kmsn.com/?PC=UP97&ocid=UP97DHP

2 Applicaties Hyves google homesweetim.com, veilig en razend snel en nog een paar .

3Deze pagina is vertaald van 't Engels in het Nederlands. Origineel weergeven en als ik daar op klik dat is het helemaal Engels.

Hoop dat je een oplossing weet ,groetjes Tireyosa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 u.kmsn.com/?PC=UP97&ocid=UP97DHP

2 Applicaties Hyves google homesweetim.com, veilig en razend snel en nog een paar .

3Deze pagina is vertaald van 't Engels in het Nederlands. Origineel weergeven en als ik daar op klik dat is het helemaal Engels.

Wat bedoel je eigenlijk met bovenstaande?

Dat pagina's vertaald worden kan je uitschakelen en zorg dat je taal juist ingesteld staat.

https://support.google.com/chrome/answer/173424?hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.