Ga naar inhoud

Windows sectie problemen met updates


lichtje

Aanbevolen berichten

Beste,

Service pack 2 is gedownload naar bureaublad en niet geïnstalleerd omdat niet gaat , ik kreeg als ik erop klikte “ verboden toegang” wat ik raar vind.

Ik heb nu methode 1 gedownload.

Daarna was de zelfstandig installatieprogramma voor windows update en op einde kreeg ik melding “ de update geldt niet voor uw systeem”

dit is de link van speccy

http://speccy.piriform.com/results/yGRP7IN6SlnCFYkv4mGwaWy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In het speccy logje is staat onderstaande:

post-23245-1417705604,8949_thumb.jpg

Maar ook onderstaande bij de Hotfixes:

post-23245-1417705604,9081_thumb.jpg

Bepaalde Updates staan er verschillende keren vermeld :hmmmm:

Controleer eens onderstaande en voer eventueel uit en probeer dan nog eens om SP2 te installeren.

post-23245-1417705604,9612_thumb.jpg

Lukt het nog niet maak dan eens een printscreen van geschiedenis van Update weergeven dat je terug vindt via start-> configuratiescherm-> windows Update.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik versta het niet goed.

1) mij aanmelden met behulp van administrator-account: hoe doe ik dat?

2) een back-up had ik al gedaan omdat ik een week of 3 geleden de laptop met moeite opgestart kreeg want ik had 2 keer " error disq" dus was efkes paniek.

3) als ik op google toshiba intik zie ik vele bladzijden en weet niet welke de juiste is.

de serie nummer van de laptop is niet meer , die sticker is niet meer aanwezig.

4) er is alleen met stekker aangesloten op netstroom, verder niets.

5) de help en ondersteuning van de laptop werkt niets meer .

er zijn geen andere gebruikers , enkel door mijzelf. vroeger ook door mijn dochter maar ze is al het huis uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via start-> configuratiescherm-> gebruikersaccounts kan je controleren of je administrator bent.

Heb je de antivirussoftware uitgeschakeld?

Ook stond in mijn vorig bericht onderstaande:

Lukt het nog niet maak dan eens een printscreen van geschiedenis van Update weergeven dat je terug vindt via start-> configuratiescherm-> windows Update.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gedaan wat je vroeg. ook antivirus uitgezet en geprobeerd om sp2 te instaleren maar steeds weer die "toegang verboden. help en ondersteuning werkt niet.

ik heb een printscreen gemaakt van de updates en opgeslagen in word. printscreen kon ik hier niet plakken.en word zenden als bijlage weet ik ook niet goed hoe dat moet. ik heb iets geprobeerd en kan je openen?

[ATTACH]29199[/ATTACH]

updates van windowns.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> uitvoeren.

Typ in het venster services.msc

Scroll dan naar beneden tot je bij Windows Update komt en schakel die uit door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan te kiezen voor stoppen.

Ga dan in de verkenner naar C:\Windows\Softwaredistribution en Verwijder de map SoftwaredistributionHerstart dan de service Windows update terug door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.