Ga naar inhoud

Windows Live Mail probleem


Hensyr

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Enige tijd heb ik een probleem met Windows Live Mail in Windows 7.

Wanneer ik een mail met pps in bijlage stuur naar iemand dan krijgt de ontvanger de mail in delen...dat wil zeggen in 2 of 3 of 4 delen en is de mail onleesbaar.

Ondertussen heb ik Windows Live Essentials compleet verwijderd uit mijn pc en via de Microsoft website: Windows Essentials - Download Windows Live Essentials de Windows Live Essentials er terug opgezet, helaas zonder resultaat, het probleem is er nog.

Het bestand kan ik wel niet bijvoegen omdat het te groot is (2,90 Mb)

Het komt er op neer dat de mail als het ware gestript wordt en in code taal wordt ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dag Clarkie,

Dit topic heb ik eventjes terug geopend omdat er toch nog een haar in de boter zat.

Toen ik enkele mails wou versturen met in de bijlage een PowerPoint voorstelling merkte ik op dat er terug fouten waren. Ik kreeg de melding dat de mail niet kon verstuurd worden omdat het niet kon opgesplitst worden.

Ha neen natuurlijk niet dat willen we niet meer, maar dan zag ik dat je deze service ook kon uitvinken (dus dat de mail nooit moet opgesplitst worden) en Tada... kan weer alle mails verzenden.

Dus de optie mails groter dan... uitvinken in mijn geval was de oplossing.

Ik had het nooit gevonden mocht jij me er niet naar gebracht hebben.

Hartelijke dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.