Ga naar inhoud

Facebook loopt vast bij bekijken van youtube filmpjes


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds een dag of 3 heb ik het probleem dat facebook vastloopt door youtube filmpjes.

Als ik een filmpje start dan gaat het goed, pas wanneer ik de advertentie wegklik of ik spoel het filmpje door of ik klik op pauze, kortom als ik iets op het youtube filmpje aanklik dan loopt het vast en krijg ik de melding 'facebook.com reageert niet.... webpagina herstellen, als ik dan op herstellen klik dan herstart hij FB terug en kan ik weer normaal surfen tot ik terug een filmpje opendoe en ergens op klik???

Ik heb 5 laptops met wifi en 1 vaste pc met kabel (telenet) en op alle pc's heb ik het probleem.

Heb al de cookies verwijderd, cc cleaner laten werken, systeemherstel gedaan, niets dat helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 7??

Die is al een tijdje verouderd hoor en dat zou de oorzaak van het probleem kunnen zijn.

Misschien is het tijd om over te stappen op een nieuwere versie.

Normaal krijg je de nieuwe versies van IE aangeboden met de windows updates.

Doe je regelmatig de windows updates?

Je kan IE 10 ook downloaden op deze pagina.

Een beetje naar onder gaan tot aan Nederlands, dan je windows versie kiezen en vervolgens op downloaden klikken.

Het bestand eerst opslaan en daarna dubbelklikken om te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik heb me vergist tussen windows en IE, je ziet hoeveel ik van computers ken.

Ik werk dus met windows 7 home edition en waarschijnlijk wel met IE 10 want hij vraagt regelmatig om een windows update en dat voer ik dan ook steeds ui en hier zal het probleem waarschijnlijk zitten, dus met een nieuwe update want ik heb pas sinds een paar weken het probleem met de youtube filmpjes op mijn facebook, mischien moet ik even wachten op een nieuwe update en dan zien of de fout eruit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even nagekeken.

De laptop van mijn vrouw heeft IE 10 en daar zijn er geen problemen.

Mijn laptops hebben IE9 en andere IE11 en daar heb ik wel problemen. met IE9 kan ik het filmpje niet stoppen of doorspoelen en ook geen reclame wegklikken, ik moet eerst facebook afsluiten wil ik het filmpje niet meer zien. Met IE 11 loop IE vast als ik op pauze klik of ik spoel door of ik klik de reclame weg dan moet ik wachten tot de melding komt "facebook.com werkt niet meer en dan moet ik pagina herstellen klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop van mijn vrouw heeft IE 10 en daar zijn er geen problemen.
Dan stel ik voordat je de andere laptops/pc's ook naar IE 10 brengt.

De downloadlink voor IE 10 staat in bericht nr 5.

Voor de laptop met IE11 moet je eens kijken bij het configuratiescherm - programma's en onderdelen

Klik dan links bovenaan op geinstalleerde updates weergeven.

Zoek dan de update voor IE 11; selecteer deze en klik dan op verwijderen.

Volg verder de richtlijnen van de verwijderprocedure.

Controleer daarna welke versie van IE je dan hebt en installeer IE10 indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.