Ga naar inhoud

wachtwoord beveiliging in windows 8.1 kan ik deze utivinken?


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een update van mijn W. 8 naar W. 8.1 gedaan

wat had ik spijt alles weer opnieuw instellen

maar het ergste is ik moet telkens een wachtwoord gebruiken bij starten van pc

heb dus een gebruikersaccount in moeten stellen

alle instellingen bekeken via de tips van microsoft

maar ik krijg mijn wachtwoord beveiliging bij start van pc er niet af

wat zeer frustrerend is ik ben de enige gebruiker

hoop dat jullie een oplossing kunnen bieden b.v.d. vriendelijke groet Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens in de handleiding heb ik gelezen dat zoiets niet mogelijk is, je kunt wel een snelle inlogmethode instellen bestaande uit 4 cijfers, wat dan toch al iets gebruiksvriendelijker is.

Hoe je het moet doen vind ik nu niet direct terug. Van zodra ik terug thuis op mijn pc zit laat ik het je weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Clarkie ik dacht dat jij de topic had afgesloten, hij was echt gemarkeerd als opgelost en jij was de laatste die een bericht plaatste

dus wat denk je dan... nogmaals sorry.

maar helaas wat jij mij als link doorgeeft heb ik al eerder gedaan en nog eens maar dat lukt echt niet in windows 8 wel maar in windows 8.1 niet.

hopelijk heeft iemand nog andere tips

toch bedankt Clarkie vriendelijke groetjes Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg je tip stap voor stap vink uit klik op toepassen en verlaat het scherm waar ik dit moet doen, ga de pc herstarten en ik moet weer gewoon inloggen, nu had ik dit profiel verwijderd maar dan moet je even als gast en nu is alles verkeerd herkent zelfs mijn inlog niet meer, dus nu met de inlog van (denk ik) toen ik de pc nieuw in gebruik heb genomen. wat een gedoe ben een kwartier bezig om eindelijk eens in mijn pc te kunnen, en herstel kan ik denk ik niet ik bedoel naar een eerdere datum maar ook dan ben ik weer meerdere dingen kwijt ellende, ellende door de upgrade naar 8.1 maar je denkt er altijd op vooruit te gaan dus dan eindelijk toch overstag gegaan om die 8.1 te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg je tip stap voor stap vink uit klik op toepassen en verlaat het scherm waar ik dit moet doen, ga de pc herstarten en ik moet weer gewoon inloggen,

Na het vinkje verwijderd te hebben en op toepassen geklikt te hebben moet je tweemaal je wachtwoord invullen dan op OK klikken.

In het volgende venster klik je nog eens op Ok en herstart dan pas je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.