Ga naar inhoud

wachtwoord beveiliging in windows 8.1 kan ik deze utivinken?


romijo

Aanbevolen berichten

Ik ben er inmiddels een beetje aan gewend geraakt maar fijn is het niet

ik kan natuurlijk hier niet in details treden

dus zal ik er maar mee moeten leren leven denk ik

ik zit met 2 aanmelders de eerste is gedaan in het begin de tweede door dit voorval

maar durf niets meer te veranderen nu omdat ik dan kans heb om er helemaal niet meer in te kunnen

in het systeem pc

misschien nog een tip?

en anders gaan we deze maar sluiten

vriendelijke groeten romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Clarkie, ik weet 't zelf niet meer als ik opstart komt het hoofdaccount maar zelfs dat weet ik niet meer precies weet wel naam en wachtwoord maar dat wachtwoord word ook gebruikt volgens mij met het andere, want als de pc niet snel genoeg na opstart gebruikt word dan hoef ik niet de naam te veranderen in het typveld dan is het opeens een andere naam en gebruik ik hetzelfde wachtwoord dus eigenlijk durf ik ook niets meer te doen, want ongeveer een maand geleden heb ik een aantal handelingen gedaan die ik niet eens meer weet dit had ik gedaan doordat ik helemaal niet meer kon inloggen, maar ben er even uit geweest i.v.m. mijn Moeder die was gevallen en is dementerende en ik ben enige dochter dus vandaar ook dat het zo lang duurde voor dat ik weer reageerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst komt er in beeld gebruikersnaam maar die is niet juist word er gezegd dus verander ik die naam met een wachtwoord

maar wacht ik langer en gaat de pc zogenaamd weer in ruststand voordat ik iets deed dan krijg ik een andere gebruikersnaam te zien (wel van mezelf) en ook weer het zelfde wachtwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.