Ga naar inhoud

Slakkengang bij opstarten laptop


geiteke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@kweezie wabbit: ook dat laatste heb ik herhaaldelijk gedaan zonder succes jammer genoeg... heb even doorgebeten en de hersteloptie laten lopen nadat ik backup had gemaakt... laptop loopt nu terug als een trein... nu terug alle programmas installeren en hopen dat hij blijft bollen :-) :-)

en mss eenst tijd maken om hem binnen te brengen voor een grondige poetsbeurt... heb je ervaringen met de PC dokter in Antwerpen? of kan je me iemand aanraden omgeving Antwerpen - Boom?

Bedankt voor je geduld en hulp :-) :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ervaringen met de PC dokter in Antwerpen? of kan je me iemand aanraden omgeving Antwerpen - Boom?
Met de PC dokter heb ik geen ervaring en ik ken ook niemand die daar ervaring mee heeft.

Ik heb wel een kameraad in Niel (postcode 2845) die je laptop kan onder handen nemen om eens uit stoffen.

Als je wil, vraag ik hem wel of hij je wil helpen en dan bezorg ik je zijn gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.