Ga naar inhoud

Naam pagina verkeerd in google


Aanbevolen berichten

nadat ik de website online heb gekregen en hem tussen de google search gekregen botste ik op het volgende probleem.

als ik in google cattery dreaming-dolls typ dan kom ik terecht op de 2de pagina, en dan is de link index.html.

ik heb in wysiwyg web builder de naam van de pagina aangepast en in de html code staat tussen <title> ... ook de juiste naam maar in google blijft hij verkeerd staan.

hoe los ik dit op? ik had hier graag Ragdoll cattery Dreaming-Dolls zien staan als homepage tittel maar vind niet hoe ik het moet doen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is uw website verkeerd opgebouwd.

Een oplossing zou kunnen zijn om index.html als index2.html in te stellen.

In index.html zou je deze tekst kunnen zetten

<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" content="0; url=http://users.telenet.be/dreaming-dolls/index.html/De_Ragdoll.html">

Maar dan moet je start ook de link veranderen naar index2.html.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien ik werk met wysiwyg web builder (omdat ik niet de nodige html kennis heb) ging ik er van uit dat het programma voor mij alles correct ging opbouwen.

ik moet dus nu gewoon de naam van index.html veranderen naar index2.html en dan een nieuwe index.html als startpagina maken en van die pagina de paginanaam juist zetten?

en mijn start knoppen laten linken naar index2.html.

heb ik dit juist begrepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.