Ga naar inhoud

hdmi kabel met pc naar tv


Ron2011

Aanbevolen berichten

Eerst en vooral moet ik je er toch op wijzen dat je meer dan 1 antivirusprogramma op je PC staan hebt namelijk F-secure en PC veilig, dat geeft enkel aanleiding tot conflicten.

Dus zorg dat je er maar 1 meer overhoud.

Van virusprogramma F secure heb ik nog nooit van gehoord, ik kan het ook niet vinden in Software.

Merkwaardig, want in het speccy logje is F-secure wel degelijk aanwezig.

post-23245-1417705619,2704_thumb.jpg

post-23245-1417705619,296_thumb.jpg

Die HDMI kabel die van de TV komt waar sluit je die op aan?

Dan is in je logje te zien dat de temperatuur van je videokaart 80° is op het moment dat je het logje maakt.

Je PC staat op dat moment nog maar 4 minuten aan.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil F secure best verwijderen, maar ik weet niet waar die is.

De hdmi kabel zit aan de pc waar de hdmi ingang zit, iets anders is niet mogelijk.

Het hele huis zit onder de stof wegens een renovatie, daarom staat de pc nu in de woonkamer naast de tv.

Ze hebben de muren dicht gestuced, daarom kan ik geen kabel meer door het huis trekken.

Ik zal wel eens een keer goed blazen, hopelijk is het dan wat minder heet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC veilig is dat een pakket dat je via KPN hebt?

De temperatuur van je videokaart bedraagt al 72 graden nadat je PC amper 10 minuten aan staat.

Dus dat is niet zo best, laat het eens nakijken bij een PC hersteller.

Dan het probleem dat je beeld van de PC niet op de TV te zien is, welke kabels heb je aangesloten op de videokaart en naar welk scherm gaan die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad Alles in 1 pakket van KPN.

De kabel van de monitor is de VGA kabel, die is op dit moment alleen aangesloten.

Het beste is misschien inderdaad om de kast weg te brengen en na laten kijken om stofvrij te maken.

Kan ik meteen navragen voor draadloos internet en het aansluiten naar de tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kast is uitgeblazen en er zit een draadloze verbinding in via wifi.

De eerste indrukken is dat het minder betrouwbaar en minder vlotjes loopt.

Ik overweeg dan toch maar weer om hem via de kabel weer aan te sluiten.

Wat betreft hdmi, dat is nu niet mogelijk, de pc staat nu twee kamers van de router.

http://speccy.piriform.com/results/b5drplcqf4uGyJcCO7FNltH

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.