Ga naar inhoud

Naam zoon in Cars logo


Aanbevolen berichten

Ik wil een naamsticker laten maken voor in de nieuwe kamer van mijn zoon. Omdat hij voor zijn verjaardag een autobed krijgt lijkt het me helemaal te gek als zijn naam in het Cars-logo (die chromen letters in die chromen V-vorm) zou kunnen worden vermeld. Uit wat speurwerk op internet komt het lettertype Magneto vaak naar voren maar mij zegt het verder niets. Wel heb ik op deze site een paar puike voorbeelden gezien van exact waar ik op zoek naar ben.

Mijn zoon het Marnix en de sticker moet ongeveer 50 cm breed worden. Omdat het naar de drukker moet heb ik het ontwerp ook in een format nodig waar ze iets mee kunnen. Kan iemand mij helpen want zelf lukt mij dit niet.

Bij voorbaat dank

Gert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arwentje.

Dit is exact wat ik bedoel ! Helemaal te gek ! Maar ...

ik heb de afbeelding opgeslagen en aan de drukker gestuurd. Deze belde mij zojuist op en volgens hem is de afbeelding maar hij is slechts 64 kB groot en veel minder dan 330 DPI. Zou je hem nog een keer en dan in die maat kunnen sturen ? (Of doe ik iets verkeerd met opslaan ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.