Ga naar inhoud

word


louko

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Clarkie

Ik heb Deze Fix gedownload en uit gevoerd met eindbeeld zie (BIJLAGE) Daarna PC opnieuw gestart maar geen resultaat

Nu zag ik in de lijst die te voorschijn komt als ik op start druk nog Microsoft office powerpont staan maar die staat niet in de lijst van

programa s van configuratie scherm. Moet die ook weg maar ik kijk veel powerpont

Gr Lou

Fix it.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer even dit:

- start word eens op vanuit je verkenner (Program files > Microsoft Office> Office12 > WINWORD.EXE" (enfin, zo is het in mijn 2007-versie, mogelijk is het pad bij jou anders) : start word dan gewoon op?

- zo niet: dan ligt het bij jou anders dan bij mij en dan weet ik noch oorzaak, noch oplossing

- zo wel: dan ligt het aan je snelkoppeling die een fout pad heeft. Dit was namelijk bij mij toen het geval: het pad van hierboven ("C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\WINWORD.EXE") wat (waardoor???) plots gewijzigd in "C:\documents and settings\Passer(= naam van mijn eigen account)\application data"

Wàt dat veroorzaakte: daar heb ik nog het raden naar, nadien gebeurde het nooit nog - maar hoe dan ook: toen ik het pad opnieuw correct instelde startte mijn Word gewoon op.

Omdat de gelijkenis tussen jouw melding en de mijne nogal treffend was, post ik dit even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer

Het pad is bij mij anders En de snelkoppeling is al verwijderd

Nog een vraag ik werk met Microsoft office Home and student 2007 volgens de lijst in configuratiescherm en in de opstartbalk

staat Microsoft office Word 2007 kan dit een oorzaak zijn

Groeten Lou

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k zou het niet weten Lou, maar ga in je verkenner bij Ms Office (vermoedelijk in een map Programs) op zoek naar het bestand WINWORD.EXE

(ik vermoed dat in de 2013 het uitvoerend bestand van Word ook zo nog heet - anders moeten anderen ter hulp snellen want ik kan het niet nakijken )

Als je het vindt: zie hierboven: proberen Word ermee te starten en kijken... (zie mijn vorig bericht)

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer

Ik heb nu winword gevonden en mijn word er mee geopend maar het gaf geen resultaat

Nu heb ik printscreen gemaakt van de lijst met bestanden in de verkenner. Zijn hier bestanden die ik kan verwijderen?

Als dit geen invloed geeft dan zal ik wat anders moeten binnen halen. Heeft u een link waar ik dit kan downloaden.

Zie Bijlage

Groeten Lou

Winword.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer

Ik heb nu winword gevonden en mijn word er mee geopend maar het gaf geen resultaat

Nu heb ik printscreen gemaakt van de lijst met bestanden in de verkenner. Zijn hier bestanden die ik kan verwijderen?

Als dit geen invloed geeft dan zal ik wat anders moeten binnen halen. Heeft u een link waar ik dit kan downloaden.

Zie Bijlage

Groeten Lou

Lou, dat zou inderdaad het startbestand zijn denk ik (eventueel kan je bij Beeld gaan aangeven dat je verkenner de extensies moet tonen en dan zal er wellicht .exe achter komen te staan - dan weet je het zeker.

Maar: mijn word er mee geopend maar het gaf geen resultaat :wat bedoel je daarmee: gaat je word gewoon open en kan je ermee werken of krijg je ook dan dat venster?

verder: Zijn hier bestanden die ik kan verwijderen? : euh... waarom zou je daar bestanden van gaan verwijderen? ?

Heeft u een link waar ik dit kan downloaden. : wat is hier 'dit'? (k kan je niet volgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.