Ga naar inhoud

ppsx openen met open office apache


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Ik heb open office apache nu en die wil geen ppsx openen.(Microsoft powerpoint 2007)

De truc om te hernoemen naar pps of pptx helpt niet net zo min als de powerpoint openen als Microsoft PowerPoint 2007 XML.

Is er iemand die weet of dit al dan niet kan in open office want voor zover ik het kan terugvinden in de helpfile en op google lukt dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Impres is dus wat powerpoint is en het lukt daar echt niet mee,heb hierop gegoogeld en kwam dit probleem dikwijls tegen maar nooit en oplossing.

Ik kan de ppsx ook niet eerst naar een ander formaat opslaan omdat ze beveiligd zijn.Een beveiligde pps bewerken in Impres lukt zonder problemen.

Toch vreemd dat een pakket dat zich wil meten met Microsoft Offffice zo een steek laat vallen.Ik kan er in komen dat ik de pppsx niet zou kunnen bewerken,maar ze zelfs nog niet openen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.