Ga naar inhoud

batterij


kocia

Aanbevolen berichten

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En enkel op die site heb je problemen?

In Windows 8 heb je tweemaal intenet explorer.

Er is de desktop versie en de metro versie die je in het start venster terug vindt.

Die laatste heeft minder mogelijkheden, misschien daardoor.... Maar indien Google Chrome op die zelfde PC staat kan je die metro versie in principe niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, op mijn pc is het net andersom, ik heb de metro versie van IE die ik gebruik maar op de bureaublad applicatie staat IE niet op maar wel google chrome.

Tot hiertoe heb ik enkel nog maar op die site het probleem gehad, zou het aan de forumsoftware kunnen liggen dat die webiste gebruikt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Aan de forumsoftware van de website zal het niet liggen want ik dacht met het nieuwe jaar de agenda applicatie te gebruiken en ook daar stelt het probleem zich.

Ik weet niet of het nog zin heeft om dit onderwerp nog open te laten staan, 'k vrees dat het een beetje een mysterie zal blijven. . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds enkele weken windows 8 op me pc geïnstalleerd

Best voor je een andere Windows versie installeert eerst nagaan of je PC hiervoor geschikt is.

Je hebt een W8 installatie uitgevoerd, op welke manier?

Indien een zuivere installatie, welke hardware drivers heb je geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens de upgrade asisst was de pc geschikt voor windows 8

Ik heb toen gewoon de windows8 cd in de lader gestoken, bij het opstarten vroeg hij of hij windows 7 moest overschrijven of een nieuwe instaltatie moest uitvoeren en ik heb toen voor het laatste gekozen, en toen gewoon de stappen gevolgd die op het scherm kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.