Ga naar inhoud

Problemen met GOOGLE en met INCREDIMAIL2


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 problemen:

1. Als ik op GOOGLE.be in tik "RUDI GELELEENS" (dit is mij zoon) vind ik "MARIAGE DE RUDI ET ANN 392011" Als ik op die regel klik verschijnen 573 foto's in een https:// bladzijde. DIT IS EEN SECURE BLADZIJDE en zou dus in principe NIET op internet mogen verschijnen. Hoe kan dit?

Ik wil al die foto's verwijderen maar wel op mijn computer behouden waar ze opgeslagen zijn met PICASA.

Daarenboven staat boven op de pagina met de foto's "PROFIEL VAN JEAN GELELEENS" (dat ben ik). Als ik daarop klik verschijnen ook al mijn foto's . Die zijn op mijn computer opgeslagen in PICASA en ik wil die daar eveneens behouden.

Hoe kan ik van internet die pagina "MARIAGE DE RUDI ET ANN 3920113 DEFINITIEF verwijderen om privacy redenen?

Graag de gedetailleerde procedure opgeven a.u.b.

2. Voor mijn mails gebruik al jaren INCREDIMAIL2. Als ik een mail wil sturen tik ik in de lijn "AAN" bijvoorbeeld de letter "a" en dan verschijnen alle mailadressen die met "a" beginnen. In die lijst verschijnen echter adressen die fout zijn, ook verschijnen niet alle adressen met de letter "a" die in mijn contactpersonenlijst opgeslagen zijn. Hoe kan ik in die lijst correcties aanbrengen of adressen toevoegen/verwijderen. Belangrijk is te weten dat die foute adressen NIET in mijn contactpersonenlijst voorkomen. Ook moet U weten dat die fout met alle letters van het alphabet voorkomen.

Ik heb op de site van Incredimail al dagen gezocht maar vind er geen oplossing. Ook kan ik niet per mail naar Incredimail werken omdat er nergens een mailadres vermeld staat.

Hebt U soms een mailadres waar ik GRATIS een oplossing van Incredimail kan bekomen?

Kunt U misschien zelf de oplossing voorstellen,

Hartelijk dank en tot wedermails.

aangepast door kape
mailadres verwijderd i.v.m. SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je eerste probleem moet je in Picasa de optie "openbaar" verwijderen. Dan komen je foto's niet op Internet via een zoekmachine. Door het uploaden van deze foto's zullen ze nog even rondzweven in de cache van Google, maar op de iets langere termijn zouden ze van het publieke forum kunnen verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik de optie "openbaar" vinden? Ik zie die nergens staan
In Picasa heb je - bij het invoegen van de foto's - gekozen voor de optie "openbaar". Daardoor verschijnt dit album nu op Google. Om de status "openbaar" te wijzigen, klik je in Picasa op het album "MARIAGE DE RUDI ET ANN 392011". Bovenaan naast de button "Delen", staat een pijltje. Klik daar op en dan opent zich een uitrolmenu. In dit menu kies je nu voor "Online Album Verwijderen". Dan wordt het openbare karakter van het album opgeheven en kan je enkel nog zelf on-line het album bekijken.

De bots van Google of andere zoekmachines kunnen dit album dan ook niet meer indexeren. Dit betekent nog niet dat het album meteen uit de zoekresultaten verdwijnt. De Google cache zorgt ervoor dat deze nog enige tijd beschikbaar zijn. Op termijn zou je deze echter niet meer mogen terugvinden bij het scannen op de naam van RUDI GELELEENS.

Als ik nu op google de naam "RUDI GELELEENS " invul staan mijn 2 vragen aan U ook op internet. Dit wil ik niet.

Hoe dit te verwijderen? En hoe dit te vermijden in de toekomst?

Vragen stellen op een forum - niet alleen op dit forum, maar ook op alle anderen - betekent dat deze automatisch publiek gemaakt worden. Dat is nu eenmaal de enige mogelijkheid om er van andere forumgebruikers antwoorden of oplossingen op te krijgen. Ook hier doen de zoekmachines weer hun werk, waarbij ze deze publieke vragen oppikken en in hun database plaatsen. Logisch dat je dan bij een search met een zoekmachine deze vragen ook zal tegenkomen.

Hoe dit verwijderen: door heel dit topic van het forum te verwijderen ...

Hoe dit te vermijden in de toekomst: door geen vragen op een forum meer te stellen ...

... maar in beide gevallen moet je dan ook geen oplossingen of antwoorden van onze medewerkers of andere forumgebruikers meer verwachten.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in Picasa de foto's"MARIAGE VAN RUDI ET ANN" open staat er inderdaad naast "delen" een pijltje. Als ik erop klik verschijnt een uitrolmenu met daarin "online album verwijderen".

Echter kan ik dit niet doen omdat die functie niet beschikbaar is in dit uitrolmenu.

Hoe moet ik verder a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.